Адам Драйвер та армія його клонів з’явилися у ролику конструктора сайтів
13 Лют 2023, 09:54

Адам Драйвер та армія його клонів з’явилися у ролику конструктора сайтів

Американська компанія зі створення та розміщення вебсайтів Squarespace святкує 20-річчя свого бізнесу, віддаючи шану оригінальній презентації засновника та генерального директора Ентоні Казалени. У 2003 році він представив еру динамічного діджитал розвитку за допомогою зручного простого продукту — вебсайту, який створює вебсайти.

Компанія представила рекламний ролик для Суперкубку, що відображає історію бренду та розповідає про презентацію 2003 року. Бренд показав глядачам армію Адамів Драйверів, його різноманітні версії, над якими домінує майбутнє незворотно потужної технології — сингулярності. Ролик транслюватиметься між першим та другим кварталом Великої гри.

«Партнерство з Адамом Драйвером у висміюванні нашого походження – це кумедний спосіб вшанувати те, чого ми досягли як компанія», — йдеться в заяві Казалени.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Тепер Squarespace пропонує більше, ніж створення веб-сайтів — її каталог послуг включає інструменти електронної комерції та маркетингові технології. Бренд зарекомендував себе як торгова марка з повним спектром послуг у ролику на Суперкубку 2022 року, який наголосив на ролі Squarespace в успіху Зендаї у продажу морських черепашок на березі моря.

«Якщо ви нічого не знаєте про Squarespace, сподіваюся, після перегляду цієї реклами ви запам’ятаєте, чому ми існуємо і що ми створюємо», — сказав він. «Вся робота, яку ми робимо в майбутньому, може містити цю чудову простоту».

Розкажіть друзям про новину