Dove заколабився з Lizzo для боротьби з токсичними публікаціями про схуднення
14 Кві 2023, 13:04

Dove заколабився з Lizzo для боротьби з токсичними публікаціями про схуднення

Dove продовжує привертати увагу до негативного впливу соціальних мереж на молодь та підлітків за допомогою останньої ітерації свого проекту «Self-Esteem».

Ця нова робота ґрунтується на тому, що половина опитаних підлітків заявили, що соціальні мережі змушують їх та їхніх однолітків відчувати тривогу, і багато хто з них стикався з публікаціями про «трансформацію тіла». Згідно з дослідженням, семеро з десяти молодих людей у віці 10-17 років заявили, що бачили в Інтернеті контент, який заохочує до схуднення.

Одночасно з кампанією, яка була створена креативним агентством Ogilvy, вийшов приголомшливий відеоролик, який детально розповідає про боротьбу однієї молодої дівчини з розладом харчової поведінки, причиною якого, як виявилось, є час, проведений в телефоні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Dove має довгострокове зобов’язання сприяти позитивним змінам у сфері краси та робити соціальні мережі більш позитивним місцем за допомогою таких кампаній, як #NoDigitalDistortion, Reverse Selfie/Selfie Talk та #DetoxYourFeed. Хоча певні аспекти соціальних медіа можуть сприяти творчості та спілкуванню молодих людей, дані показують, що токсичний контент в Інтернеті шкодить психічному здоров’ю сучасної молоді. Якщо не відбудеться реальних змін, молодь продовжуватиме розплачуватися за це своїм благополуччям», – сказав Алессандро Манфреді, директор з маркетингу компанії Dove.

«Ми зобов’язані діяти і підтримувати безпечне середовище в соціальних мережах, допомагаючи захистити психічне здоров’я молодих людей. Це означає, що ми повинні вийти за рамки індивідуальних втручань і сприяти системним змінам».

У рамках більш широких зобов’язань проект Dove «Self-Esteem» співпрацює з американською співачкою Lizzo, Common Sense Media та організацією Parents Together Action, щоб продовжувати наполягати на системних змінах і просувати Закон про безпеку дітей в Інтернеті від 2023 року.

«Соціальні мережі мають бути місцем, де люди можуть самовиражатися і бути джерелом краси та впевненості, а не тривоги, тому я знову співпрацюю з Dove і закликаю платформи робити більше для того, щоб зробити соціальні мережі безпечними для молоді», – додала Lizzo. «Негативний вплив соціальних мереж на психічне здоров’я молоді сьогодні є руйнівним і має бути зупинений. Приєднуйтесь до нас і використовуйте свій голос, щоб допомогти змінити ситуацію».

Минулого тижня бренд створив білборд, повністю зроблений зі шприців, щоб підкреслити кількість підлітків, які вживають ін’єкційні препарати, щоб змінити своє обличчя відповідно до б’юті-трендів.

Розкажіть друзям про новину