Apple представила ролик, у якому кинула виклик силі земного тяжіння
16 Бер 2023, 13:50

Apple представила ролик, у якому кинула виклик силі земного тяжіння

Компанія Apple випустила новий ролик «Quiet the noise», присвячений AirPods Pro (2-го покоління). Фільм, створений агенцією TBWA\Media Arts Lab, демонструє здатність продукту блокувати шум у 2 рази краще, ніж у попередньому поколінні.

https://www.youtube.com/watch?v=fVW8-px4Ufw&list=TLGGV95whlwdpF4xNjAzMjAyMw&ab_channel=Apple

Створений на мотив пісні американського альтернативного рок-гурту Pixies “Where is My Mind”, фільм розповідає про дівчину, яка знаходить спокій у галасливому місті за допомогою своїх AirPods Pro. Коли її активне шумозаглушення включено, музика стає голоснішою, і міський шум безшумно спливає над містом.

60-секундну версію фільму буде показано на YouTube, а більш короткі версії транслюватимуться по телебаченню.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину