03 Мар 2009, 15:28

Реклама під наглядом

3 травня у конференц-залі Всеукраїнської рекламної коаліції відбувся круглий стіл, присвячений проблемам недобросовісної реклами. Ініціатором круглого столу виступив Антимонопольний комітет України

Реклама під наглядом

3 травня у конференц-залі Всеукраїнської рекламної коаліції відбувся круглий стіл, присвячений проблемам недобросовісної реклами та інформації, яка вводить в оману.
 
Ініціатором круглого столу виступив Антимонопольний комітет України, який був підтриманий всіма громадськими організаціями, що працюють у сфері реклами: Всеукраїнською рекламною коаліцією, Індустріальним телевізійним комітетом, Асоціацією зовнішньої реклами України, Незалежною асоціацією телерадіомовників України. Також в роботі взяли участь представники Держспоживзахисту, помічники народних депутатів.
На круглому столі заступник Голови АМКУ Сергій Стефановський розказав про нові умови роботи із поширенням інформації в Україні. 13 січня набрала чинності нова редакція Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», яка передбачає збільшення штрафів за недобросовісну конкуренцію до 5% доходу (виручки) від реалізації продукції за останній звітний рік (раніше передбачалося до 3%). Також відповідно до статті 151, інформацією, що вводить в оману, є відомості, які:

•    містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару, виробника, продавця, спосіб виготовлення, джерела та спосіб придбання, реалізації, кількість, споживчі властивості, якість, комплектність, придатність до застосування, стандарти, характеристики, особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ціну і знижки на них, а також про істотні умови договору;
•    містять неповні, неточні або неправдиві дані про фінансовий стан чи господарську діяльність суб'єкта господарювання;
•    приписують повноваження та права, яких не мають, або відносини, в яких не перебувають;
•    містять посилання на обсяги виробництва, придбання, продажу чи поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, яких фактично не було на день поширення інформації.

Однак до цього часу АМКУ не використовував свого законного права, очікуючи на свідомі дії підприємців. Відтепер, після роз’яснення на круглому столі усіх проблемних питань та донесення їх до учасників галузевих організацій реклама та інша інформація будуть під детальним наглядом контролюючих органів. Додатково контролюючі органи вироблять рекомендації для ринків щодо потенційних проблем.

На круглому столі також прозвучали пропозиції створити дорадчі органи при АМКУ та ДСТУ з експертів ринку, які б рекомендували цим органам в тих чи інших питаннях. Також учасники зустрічі обговорили необхідність відновлення переговорів з ухвалення Кодексу рекламіста, який би виступав основою для саморегулювання ринку.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео