Футбольні турніри та інші спортивні події вплинули на ріст охоплень сайтів букмекерів. Одразу дві букмекерські компанії потрапили в рейтинг найпопулярніших сайтів України, а саме: Parimatch.com (16-те місце) та Ua-1x-bet.com (23-тє місце). Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
У вересні українці також чекали на вихід новинок ринку смартфонів та гаджетів. Інтернет-магазин Allo.ua суттєво наростив охоплення, опинившись на 15-тій позиції в рейтингу.
Очікувано, що із закінченням сезону відпусток Instagram.com припинив свій тренд на зростання та приєднався до інших соціальних мереж, які відчувають на собі зменшення уваги від інтернет-користувачів.
Інтерес до новинних ресурсів також дещо зменшився – на 1-2%, що позначилося на відсутності порталів ЗМІ в ТОП-25.
Трійка незмінних лідерів: Google, Youtube, Facebook.