Prozorro провела ребрендинг
28 Июл 2020, 12:56

Prozorro провела ребрендинг

Напередодні свого чотириріччя електронна система публічних закупівель Prozorro оновила комунікаційну стратегію та представляє оновлені логотип та айдентику бренду. Ребрендинг був проведений у тісній співпраці з агентством plusonе.

Основна мета нової комунікації Prozorro — об’єднати всіх учасників екосистеми публічних закупівель. Завдяки ребрендингу айдентика Prozorro відходить від жорстких ліній та темних кольорів, стає легкою і світлою. Центральним елементом стає блакитне коло. 

Офіційний старт реформі публічних закупівель в Україні був даний чотири роки тому — 1 серпня 2016 року. За цей час Prozorro перетворилася на велику екосистему. Сьогодні це 30 тисяч державних і місцевих органів влади та підприємств, близько 300 тисяч комерційних постачальників та 600 млрд грн публічних закупівель щороку. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Але Prozorro – це не тільки цифри або рядки у коді програмування. Prozorro – це велике коло людей, які разом створюють європейську Україну.

“За роки роботи ми зрозуміли нашу суперсилу: це вміння об’єднувати. Об’єднувати державу та бізнес, замовника та постачальника, громадян і медіа довкола ідеї прозорих та справедливих закупівель”, — зазначив генеральний директор ДП “Прозорро” Василь Задворний. 

новое лого
старый логотип

“Смисловим центром нової айдентики Prozorro стає коло. Назва Prozorro офіційно втрачає велику літеру “Z” та супергеройське смислове навантаження, від якого система відійшла вже деякий час тому. Відтепер бренд Prozorro гучно артикулює сутність, якої набув за останні роки: система публічних закупівель об’єднує державу та бізнес”, — розказала комунікаційна директорка Prozorro Олена Шкарпова.  

Ребрендинг стосувався виключно ДП “Прозорро”, яке розробляє та підтримує однойменну електронну систему публічних закупівель. Логотип ДП “Прозорро.Продажі”, що займається продажем та здачею в оренду державного майна, не зазнав змін. 

Комунікаційна стратегія була розроблена відповідно до стратегічних цілей компанії Prozorro агентством plusone після конкурсу серед найпотужніших рекламних та комунікаційних агентств України. Подальший ребрендинг став органічним продовженням роботи над гармонізацією стратегічних і комунікаційних цілей компанії. 

В рамках нової комунікаційної стратегії Prozorro, зокрема, планує стати головною платформою для спілкування та обміну досвідом державних закупівельників та постачальників. 

Першим кроком на цьому шляху стане онлайн-конференція Prozorro “Ефективні закупівлі”, яка відбудеться 5 серпня. Також разом з ребрендингом Prozorro запускає відео-проект “Заряджено на перемогу”, в якому генеральний директор Василь Задворний в деталях розповідатиме про роботу електронної системи закупівель та даватиме корисні поради державним структурам та бізнесу.

Расскажите друзьям про новость