06 Мар 2019, 16:09

Бренд Dirol допоміг українцям розпочати блогерську кар’єру.

Команда агенцій Spark Foundry Ukraine та Performics Ukraine, що входять до складу Publicis Groupe Ukraine, та команда  «Монделіс Україна» розробили та запустили проект Dirol Blogger Academy. 

У рамках всеукраїнської акції була створена серія відеоуроків, у яких відомі ютуб-блогери країни Jack Belozerov та Nata Lime  (з аудиторією понад  2 млн і 1,5 млн підписників відповідно) знайомили глядачів з основними аспектами і лайфхаками, необхідними для запуску власного блогу. Усі відео зібрані в розділі «Бібліотека блогера» та доступні кожному користувачу інтернету навіть зараз, після завершення проекту. 

Учасники Dirol Blogger Academy навчались у гуру відеоблогінгу і змагалися за головне заохочення проекту (1 000 000 показів відео переможця на YouTube), виконуючи цікаві завдання. Для ефективної комунікації в режимі real-time спеціалісти агенції розробили промо-сайт та чат-бот у Telegram. Учасники, що пройшли вступний іспит до Dirol Blogger Academy, виконували завдання зі створення відео, публікували свої роботи на YouTube з хештегом #DirolBlogger та отримували оцінки від менторів.

Проект був націлений на молодь віком до 25 років. Як показало опитування, проведене Spark Foundry Ukraine та Performics Ukraine після завершення проекту, аудиторії цікаво не тільки брати участь, але й активно спостерігати за проектом. У результаті, понад 70% з тих, хто брав участь, і тих, хто спостерігав за Dirol Blogger Academy, змінили своє ставлення до бренду Dirol на краще. Зокрема, понад 60% опитаних у кожній групі погодилися, що після проекту вони почали сприймати Dirol як бренд, який допомагає самовиразитися. А близько половини – почали купувати продукцію або роблять це частіше.

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео