Для брендингу омивача скла Madcats створили піксельну качечку
12 Окт 2021, 16:18

Для брендингу омивача скла Madcats створили піксельну качечку

Madcats перетворили банальний омивач скла у бренд із піксельною качечкою на ім’я Норберт.

Prink = чистити пірʼїнки. Тому в агентстві придумали Норберта — потішну піксельну качечку, яка любить чистоту, свіжість та англійський гумор. Норберт додав утилітарному процесу купівлі омивача дещицю романтичного абсурду, і зробив його трохи веселішим. Все стає кращим із піксельною качечкою!

Айдентика Organic Prink — зовсім не той випадок, коли потрібні вишукані шрифти. Тому дизайнери не ходили далеко і вибрали звичайний Arial, розбавивши його пікселями. Чому пікселі? Щоб підкреслити технічну естетику, і тому що пікселі кльові.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Madcats вирішили відмовитись від усіх кліше в категорії: бризів, сніжинок, градієнтів і гротескного зображення автівок. А натомість створили чисту білу етикетку, щоб не відривати увагу від основного акценту — піксельної качечки.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео