Олег Винник на касовій стрічці: як перевищити в 5 разів стандартні цифри національних промо
28 Сен 2020, 13:34

Олег Винник на касовій стрічці: як перевищити в 5 разів стандартні цифри національних промо

Велика мережа роздрібних магазинів «АТБ» та один з найбільших виробників продуктів харчування та напоїв PepsiCo об’єдналися для спільної національної промокампанії, яка привернула увагу не лише шаленими призами, а й участю народного селебріті — Олега Винника. 

Це не перша акція національного масштабу, яку реалізовує компанія «АТБ-маркет» цього року в колаборації з партнерами. Навесні вже пройшла акція «В АТБ купуй – до АВТО прямуй!», результатом якої стало отримання переможцями 15 автомобілів марки CITROЁN.
Слід зазначити, що компанія «АТБ-маркет» не тільки згенерувала їдею проведення такої повномасштабної акції, а й визначила формат, розробила механіку та відпрацювала усі технічні моменти її проведення для клієнтів магазинів торговельної мережі «АТБ».
Компанія «АТБ-маркет» й подалі планує запускати акції подібного формату, з ще більш амбіціозними ідеями та у колаборації з новими партнерами.

Агентство маркетингових сервісів TWIGA’GO! розробило та втілило цей проект «під ключ». Національна промокампанія охопила медіа-підтримку, шоппер-маркетингову програму в магазинах «АТБ», а також виробництво відео та іншого контенту. Тому до реалізації комплексного проекту доєдналися й інші агенції групи TWIGA Ukraine. За діджитал-активації відповідала компанія TWIGA Digital Ukraine, а весь відео- та фотоконтент з Олегом Винником створили Lovivideo. 

«Ще зі старту роботи над національним промо команда зрозуміла, що проект такого масштабу для чотирьох великих брендів (Pepsi, Lay’s, ХрусTеam та Sandora), та ще й з найбільшим ритейлером країни, потребує не просто крутої ідеї, а бомби! Адже споживачі «АТБ» та PepsiCo звикли до яскравих кампаній, а тут треба було зробити в рази яскравіше. Відтак ключовим питанням стало — чим їх можна здивувати? Результатом аналізу споживачів, їх уподобань та інтересів стала божевільна, на перший погляд, але вкрай успішна в результаті ідея: «А уявіть собі, що Олег Винник лежить на касовій стрічці в АТБ і співає касирші про квартиру та айфон? Ви б встояли?» — коментує директор зі стратегії групи TWIGA Ukraine Сергій Кузьменко.

«Ми залюбки використовуємо тренди, якщо вони працюють. Останнім часом у шоппер-маркетингу стали з’являтись ексклюзивні промокампанії для брендів спільно з ритейлерами. Тому ми обрали цей сучасний формат, щоб підвищити результативність проекту. І все спрацювало — ми зробили гучну кампанію, яка «лунала» з кожного телевізора та смартфона. Єдине, з чим ми не змогли впоратися, — зберегти всі ростові фігури Олега Винника — першого ж вечора після старту кампанії кілька фігур просто зникли з магазинів», — розповідає директорка TWIGA’GO! Світлана Гукова.

Важливою запорукою успіху кампанії стали також легкі та зрозумілі умови конкурсу: придбати товарів на суму від 150 або від 350 гривень, серед яких має бути принаймні одна одиниця продукції брендів — Pepsi, Lay’s, ХрусTеam чи Sandora. А після зареєструвати чек на сайті та чекати на оголошення переможців. 

Всеукраїнська акція тривала з 3 по 30 серпня і за цей короткий період дала високий результат. Всього отримали понад 600 тисяч зареєстрованих кодів, а за показником відгуку (Response rate) — перевищили в 5 разів стандартні цифри національних промо. Вже на початку вересня стали відомі імена трьох щасливчиків, які отримали по мільйону гривень на придбання квартир, а також 20-ти власників новеньких смартфонів.

 «Формування нових купівельних трендів, впровадження сучасних інноваційних рішень і додаткових клієнтських сервісів — є невід’ємною частиною стратегії нашого розвитку. Ми системно підходимо до питань, які важливі і затребувані більш ніж чотирьом мільйонам наших покупців. Реалізація загальнонаціональних промо-активностей компанії, безумовно додасть додаткових переваг і користі всім нашим клієнтам» — підкреслює голова Ради директорів, генеральний директор корпорації« АТБ »Борис Марков.

Расскажите друзьям про новость