Практичність і реалістичність, допомога у повсякденному житті – цього найбільше очікують українці від брендів під час пандемії (56%).
Про це свідчать дані дослідження Kantar online TRACK. Опитані також вважають, що бренди мають знижувати тривогу та намагатися зрозуміти те, що турбує споживачів (36%), бути прикладом і скеровувати зміни (31%).
26% респондентів очікують, що бренди будуть використовувати свої знання для пояснення та інформування, 24% – що вони атакуватимуть кризу та демонструватимуть, як її можна побороти, 22% хочуть бачити бренди оптимістами з нетрадиційним мисленням.
У порівнянні з даними осіннього опитування Kantar COVID-19 Barometer (онлайн, 21-25 вересня, 500 респондентів) очікування від брендів значуще зросли – за всіма позиціями.
Більшість українців вважають, що компанії мають допомагати своїм споживачам знижками й акціями (64%) та піклуватися про здоров’я своїх співробітників, дезінфікувати робочі місця (63%).
Близько половини опитаних очікують від компаній забезпечення гнучкого графіку роботи (46%). 38% респондентів хотіли б, щоби компанії розробили плани щодо захисту постачання послуг або продуктів споживачам.
Порівнюючи з даними за вересень, зросла кількість тих, хто вважають, що компанії мають допомагати своїм споживачам знижками та акціями (64% проти 49%), перенести все своє виробництво і заводи в Україну (30% проти 15%) та налагоджувати роботу кол-центрів для спілкування зі споживачами (24% проти 16%).
Лише 15% українців згодні з тим, що з початку пандемії бренди ще більше орієнтуються на споживачів та їхні потреби, 12% – що бренди, які вони зазвичай купують та використовують, ставлять їх та їхні потреби в центр усього, що роблять. Однак, такі показники значущо виросли у порівнянні з даними за осінь (9% та 7% відповідно).
П’ята частина українців (22%) назвали бренди, які з початку пандемії коронавірусу більше піклуються про споживачів – переважно це продуктові магазини, поштові сервіси та сервіси доставки.
Серед способів піклування назвали такі:
- 22% — знижки та акції,
- 16% — дотримання заходів безпеки,
- 15% — послуги з доставки,
- 10% — благодійність,
- 10% — забезпечення засобами захисту,
- 6% — якість продукції та обслуговування,
- 6% — робота онлайн.
35% тих, хто назвали бренди, зазначили, що стали користуватися їхніми товарами та послугами частіше. 56% користувалися як раніше, 9% – рідше.
Опитування репрезентує міське населення України, яке користується Інтернетом, у віці 18-55 років за статтю, віком, типом населеного пункту, регіону (проникнення інтернету в цій групі – 84%). Обсяг вибірки 1000 респондентів. Квотна вибірка.
Дата польових робіт: 17.02.2021 – 28.02.2021.
Дослідження проведене за ініціативи та фінансування Kantar Україна.