Берлінське агентство перетворилося на аптеку для брендів
02 Кві 2025, 17:21

Берлінське агентство перетворилося на аптеку для брендів

Ребрендинг агенцій завжди є добрим кормом для пародії, і Innocean Berlin пішло ва-банк із кумедним першоквітневим трюком — уявляючи себе «цілителем», який лікує будь-яких хворих клієнтів, і перейменовує себе на Glory Over Pain Corporation.

Відео розповідає про загальну ідею трюку, і воно досить точно імітує тон фактичного ребрендингу агентства. Уся візуальна айдентика черпає натхнення з фармацевтичних препаратів, знеболюючих засобів, аптечок і рецептів.

Оновлена була не тільки назва, а також канцелярське приладдя, вивіски, tone of voice та навіть двері офісів.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Мерч був створений не лише для команди. Лінійка товарів також доступна громадськості через онлайн-магазин, тому що ефективні засоби не повинні бути секретом.

Розкажіть друзям про новину