«Який букет, такий і мінует»: в Ірпені виник скандал через сексистську рекламу
15 Січ 2024, 17:02

«Який букет, такий і мінует»: в Ірпені виник скандал через сексистську рекламу

Ірпінська студія флористики Viva Flowers розмістила рекламний білборд зі слоганом «Який БУКЕТ, такий і МІНуЕТ».

Реклама викликала жваве обговорення серед містян через споріднення слів, які можуть трактуватися, як танець, як різновид статевого акту і оральний секс. Приписка на борді вказує, що «мінует — французький парний танець», проте насправді цей танок має назву «менует».

Тим часом, у Google-пошуку організація ще вранці 14 січня мала оцінку 4, а станом на зараз — 3.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Депутат Ірпінської міської ради Артем Гурін написав депутатське звернення, у якому зазначив, що власники бордів компанія PR-Line, уже не вперше дозволяють розміщення подібної реклами на своїх площинах.

«Подібні рекламні сюжети неприпустимі і уже подав скаргу у відповідні органи про цей витвір маркетингового мистецтва. На мою думку, подібна реклама не повинна з’являтися в нашій громаді, а компанії, які її розміщують мають більш ретельно це контролювати», — написав депутат на свої сторінці у Facebook.

Розкажіть друзям про новину