«Який букет, такий і мінует»: в Ірпені виник скандал через сексистську рекламу
15 Січ 2024, 17:02

«Який букет, такий і мінует»: в Ірпені виник скандал через сексистську рекламу

Ірпінська студія флористики Viva Flowers розмістила рекламний білборд зі слоганом «Який БУКЕТ, такий і МІНуЕТ».

Реклама викликала жваве обговорення серед містян через споріднення слів, які можуть трактуватися, як танець, як різновид статевого акту і оральний секс. Приписка на борді вказує, що «мінует — французький парний танець», проте насправді цей танок має назву «менует».

Тим часом, у Google-пошуку організація ще вранці 14 січня мала оцінку 4, а станом на зараз — 3.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Депутат Ірпінської міської ради Артем Гурін написав депутатське звернення, у якому зазначив, що власники бордів компанія PR-Line, уже не вперше дозволяють розміщення подібної реклами на своїх площинах.

«Подібні рекламні сюжети неприпустимі і уже подав скаргу у відповідні органи про цей витвір маркетингового мистецтва. На мою думку, подібна реклама не повинна з’являтися в нашій громаді, а компанії, які її розміщують мають більш ретельно це контролювати», — написав депутат на свої сторінці у Facebook.

Розкажіть друзям про новину