Ірпінська студія флористики Viva Flowers розмістила рекламний білборд зі слоганом «Який БУКЕТ, такий і МІНуЕТ».
Реклама викликала жваве обговорення серед містян через споріднення слів, які можуть трактуватися, як танець, як різновид статевого акту і оральний секс. Приписка на борді вказує, що «мінует — французький парний танець», проте насправді цей танок має назву «менует».
Тим часом, у Google-пошуку організація ще вранці 14 січня мала оцінку 4, а станом на зараз — 3.
Депутат Ірпінської міської ради Артем Гурін написав депутатське звернення, у якому зазначив, що власники бордів компанія PR-Line, уже не вперше дозволяють розміщення подібної реклами на своїх площинах.
«Подібні рекламні сюжети неприпустимі і уже подав скаргу у відповідні органи про цей витвір маркетингового мистецтва. На мою думку, подібна реклама не повинна з’являтися в нашій громаді, а компанії, які її розміщують мають більш ретельно це контролювати», — написав депутат на свої сторінці у Facebook.