Ґрифіндор чи Слизерин: до якого факультету Гоґвортсу належать маркетологи
17 Січ 2024, 12:54

Ґрифіндор чи Слизерин: до якого факультету Гоґвортсу належать маркетологи

Фільми про Гаррі Поттера займають особливе місце в серцях багатьох людей, і маркетологам-маглам є що взяти з однієї з найепічніших історій сучасності. Зокрема, риси та якості, які необхідні для того, щоб потрапити у певний факультету Гоґвортсу.

Основними їх рисами є сміливість, амбіції, інтелект та емпатія. І хоча у когось можуть бути риси, які допоможуть йому потрапити до певного факультету, коли справа доходить до маркетингу, потрібно дещо більше.

Щоб перетворитися з маркетинг-маґла на маркетинг-чарівника, їм потрібно поєднати риси кожного факультету.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ґрифіндор — сміливість

Дім Ґрифіндора відомий своїми хоробрими серцями. Маркетологи повинні бути сміливими, пробувати нове і бути пристрасними у своїх маркетингових починаннях. Будьте сміливими, і ви неодмінно отримаєте винагороду і станете героєм, якого потребують ваші клієнти.

Якщо ви бачите себе маркетологом, який не боїться ризикувати, то це ваш дім!

Слизерин — амбіції

Слизеринський дім має погану репутацію через свою підступність. Однак маркетологам потрібні амбіції цього дому, щоб отримати те, що вони хочуть, і вийти за межі своїх можливостей, щоб отримати результати, які приведуть їх на вершину.

Ви маркетолог, який не боїться розширювати межі своїх можливостей і ніколи не погоджується на менше? Тоді ви належите до Слизерину!

Рейвенклов — інтелект

Рейвенкловці відомі своїм гострим розумом та кмітливістю. Хоча вони можуть здаватися найменш веселими з усіх, вони найрозумніші!

Маркетологи повинні використовувати аналіз даних і проводити ретельні дослідження, щоб забезпечити успіх своїх кампаній/ Якщо це схоже на вас, ласкаво просимо до найяскравішого з купки… Рейвенклов!

Гафелпаф — емпатія

Гафелпаф — це дім для працьовитих, відданих, добрих та чесних людей. Маркетологи повинні бути чуйними до своїх клієнтів і не забувати будувати міцні та справжні зв’язки з ними. Якщо ваша етика на висоті, ласкаво просимо до Гафелпафу!

Розкажіть друзям про новину