Мрієтерапія від 1+1 медіа: інформаційна підтримка, що впливає на людське життя
15 Май 2019, 08:00

Мрієтерапія від 1+1 медіа: інформаційна підтримка, що впливає на людське життя

Марина Гриценко, керівник групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 медіа, директор Благодійного Фонду «Ти не один», про проект Здійсни мрію у деталях

Здійсни мрію — провідний проект з КСВ 1+1 медіа, одного з найбільших медійних холдингів країни. Це здійснення мрій для дітей, які борються за своє життя. За три роки проект переріс у цілий рух. Його команда з «плюсів» та компаній, які беруть участь у проекті, має амбітну мету — навчити мріяти всю країну. Марина Гриценко,
керівник групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 медіа,
директор Благодійного Фонду «Ти не один», поділилася з MMR деталями проекту. 

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

З чого починався проект Здійсни мрію?

Проект Здійсни мрію стартував 29 квітня 2016 року у Всесвітній день бажань. Цього дня ведуча новин ТСН Лідія Таран підтримала світову ініціативу — міжнародний флешмоб #WorldWishDay. Тоді Ліда приїхала до національної лікарні Охматдит, щоб поспілкуватися з маленькими пацієнтами про їхні мрії. Діти ділилися мріями, і в ту мить їх очі так сяяли, що запалили всю нашу команду. Саме тоді стало зрозуміло, що маємо спробувати допомогти, але не одноразово, а створити системну ініціативу, яка буде доступною для дітей з усієї України – для всіх тих, хто найбільше потребує підтримки у боротьбі за життя і майбутнє. Ми запустили сайт, де збираємо мрії діток, великі бажання і цілі і шукаємо для них чарівників — людей та компанії, які разом із нами можуть допомогти й подарувати особливі ліки: щастя, надію, віру, любов і натхнення жити, цілющий імпульс для руху через перешкоди та біль, а значить — здійснити мрію! Але ми вважаємо, що «мовчання — не золото», і наша місія говорити більше про важливість мріяти, про тих дітей, які не здаються в лікарнях, які знаходять сили і думають про свою мету в житті, надихають інших, а також про тих, хто готовий ставати чарівником для дітей. І саме для такої мети маємо залучати наш медіа-ресурс та розповідати про це мільйонам людей.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Так ми почали знімати сюжети про здійснення мрій для ТСН. Потім до нас долучилися колеги з ранкового шоу «Сніданок з 1+1», які почали в прямих ефірах проводити благодійні телемарафони, онлайн-аукціони.  

Які найцікавіші лоти розігрувалися?

Найцікавіші лоти – це можливості, які випадають у житті, і це неможливо, навіть при великому бажанні,  купити в магазині. На мій погляд, це особиста зустріч із першим у світі людиноподібним роботом Sophia the Robot та з всесвітньовідомим мотиваційним тренером Ніком Вуйчичем.

Також учасники аукціонів мали можливості отримати ролі в серіалах, знятись у рубриках у телевізійних шоу, стати співведучим ранкового шоу Хіт FM, потрапити на закулісні зустрічі з найпопулярнішими зірками України або відвідати індивідуальні майстер-класи від професіоналів своєї справи та провести цікаве дозвілля з телезірками — майстер-клас з танцю з Владом Ямою, екскурсію по Львову разом із Дмитром Шуровим та відвідання залаштунків його концерту.  

Які лоти були представлені від бізнесу? Які потенційні лоти можуть бути від бізнесу?

За минулі
аукціони були представлені лоти авіакомпанії МАУ — квитки в бізнес-клас, компанії SMART business — майстер-клас у світ штучного інтелекту, клініки «Вікторія» — програма «Запліднення in vitro», генетичної компанії Myhelix —персональний
тест ДНК «Здорове харчування». Бажаючі могли отримати набір сучасних гаджетів
від  магазину «Цитрус», а також ювелірні
прикраси від ювелірних брендів ZARINA та ZBIRD. Відомі
українські дизайнери Андре Тан та Ольга Навроцька дарували модний одяг та
особисті зустрічі.

Деякі освітні
лоти від компаній були представлені Академією Сучасної Освіти А+, які дарували
річний абонемент у дитячий садочок А+, DEC education — поїздку до
Великобританії у мовну школу Kaplan International English, а також подорож із
метою вивчити англійську до Оксфорду від Study.ua. А також інші лоти, відповідно до
можливостей та специфіки діяльності компанії.

 

Чи будуть проводитися такі розіграші в майбутньому?

Так, благодійний марафон в ефірі «Сніданку з 1+1» став вже доброю традицією. Також ми залучили програму «Профутбол» телеканалу 2+2. Сьогодні, у рамках нашої КСВ, ми виділяємо ефірний час 1+1 медіа для поширення соціальної інформації про важливість мрій для всіх дітей, пояснюємо, як батькам можна надихати дітей, щоб ті розвивалися, відкривали свої таланти, долали труднощі.  

А хіба не краще збирати кошти і спрямовувати їх на лікування?

Насправді міжнародний досвід яскраво ілюструє, що здійснення мрій має цілющий ефект для дітей — це підтверджують авторитетні американські дослідження. Фонд Make-A-Wish здійснив мрії 496 дітей Національної дитячої лікарні в США і через два роки співставив дані про їх звернення в медичні установи з аналогічною групою пацієнтів поза програмою. Лікарі дійшли висновку, що діти, які проходять мрієтерапію, майже у два рази менше зверталися за невідкладною допомогою і у два з половиною рази менше потребували незапланованої госпіталізації. Якщо говорити не тільки про здоров’я, а й про економічні показники, економія коштів системи охорони здоров’я була величезною та перевищила середню ціну здійснення дитячої мрії.  

Які здійснені мрії дітей вам запам’яталися?

Наприклад, чотирьохрічна Аніта Горват з Закарпаття має діагноз — гостра лімфобластна лейкемія. Вона мріяла зустрітися зі «справжнім драконом», і ми знайшли такого в ОАЕ. Там, у гігантських павільйонах парку розваг MotionGate кіностудія DreamWorks оживила мультфільм «Як приборкати дракона», побудовала селище вікінгів, по якому гуляє роботизований дракон, головний герой — Беззубик. Наша Аніта подружилася з  ним та познайомилася з іншими персонажами.

Тринадцятирічний Юра, який мав рак крові та глухоту, мріяв зустрітися зі своїм кумиром — футбольною легендою Роналдо, і тут нам стали у пригоді контакти програми «Профутбол» і допомога нашої феї проекту Саші Лободи, яка відповідає за спортивні мрії. 

Десятирічний маріупольчанин Антон Горбуля з м’язовою дистрофією Дюшена зустрівся завдяки проекту з країною футболу та Пеле — Бразилією, відвідав музей «короля футболу» та зустрівся з найкрутішими футболістами Дуду, Жадсоном та Чемпіоном світу тренером Луїсом Феліпе Сколарі. 

Нещодавно буквально вся країна не могла стримати сліз, коли восьмирічний онкохворий Даня Чобанюк, який вірить у своє одужання, заспівав разом з Тіною Кароль пісню «Україна — це ти» в прямому ефірі «Голосу країни» на 1+1.

Мрії українських дітей здійснювались не тільки в нашій країні, але і в ОАЕ, Франції, Бразилії, Болгарії, Казахстані, Єгипті, Іспанії, США, Чехії! Весь світ відкритий для мрій!
Сьогодні проект Здійсни мрію — це мільйони глядачів, міжнародні та українські компанії, громадські організації, зокрема – МЗС, ГО «Освіторія», Альфа-Банк, мережа ресторанів італійської кухні PESTO CAFE, авіаперевізник Turkish Airlines, наші друзі МАУ, Львівська майстерня шоколаду, державні установи, консули інших країн, медичні та освітні заклади, психологи, а найголовніше — малюки, які борються за своє життя.

Перерахуйте решту благодійників, компаній-партнерів.

Укрзалізниця, Державне Космічне агентство України, Національний центр управлінь та випробовувань космічних станцій, Епіцентр, агрохолдинг «Астарта-Київ», екологічний бізнес-центр «Астарта», торговий центр «Гулівер», інтернет-магазин «Розетка», ILogos Development, Міжнародні авіалінії України, комп’ютерна академія «Шаг», Буква, Оскар кіно, Динамо-Київ, Ukrainian Fashion week, Color Run, Національна поліція та інші. 

Як з’явилася ідея вчити дітей мріяти?

Ми вирішили провести дослідження та дізнатися, про що саме мріють діти. Його здійснила Українська маркетингова група. Виявилося, що лише 5-10% маленьких українців мріють нематеріально, а решта 90%, плутають мрії з матеріальними бажаннями – отримати гаджет, іграшки, розваги. Це стало поштовхом до того, щоб поставити перед проектом нову ціль —  навчити юне покоління мріяти.

Ми запустили арт-марафон #моядитячамрія. У події взяли участь 12 міст, і 9 із них проїхали наші телеведучі Лідія Таран і Саша Лобода, а також команда фонду, художники, волонтери —  Львів, Дніпро, Маріуполь, Луцьк, Одеса, Краматорськ, Київ, Харків, Канів спілкувалася з 65 тисячами дітей, щоб запалити їх, навчити мріяти. Вони малювали свої мрії, адже візуалізація – це перший крок до її здійснення.  Коли ти робиш мрію видимою – вона стає більш реальною. 

Також ми зробили флешмоб у соцмережах з хештегом #моядитячамрія. Його підтримали ведучі 1+1 медіа, актори серіалу «Школа», учасники проекту «Танці з зірками», а також Сава Лібкін, Нікіта Ломакін, Ксенія Литвинова,  та інші. 

Разом з ГО «Освіторія» та найкращими вчителями з рейтингу Global Teacher Prize Ukraine ми розробили Урок мрій. Він триває традиційні 45 хвилин, протягом яких учні навчаються говорити вголос про заповітне, відрізняти мрії від побутових бажань і мріяти яскраво та необмежено. Заняття проходять в інтерактивній формі з залученням ігор, малювання та спортивних активностей. Із моменту започаткування відбулось уже 7 000 уроків в українських школах та лікарнях, і там теж малювали малюнки, які відправляться в космос.  Ось нещодавно ми говорили з вчителькою з одеської школи, де проходив урок, і вона розповіла, що і через рік після нього діти продовжують займатися в гуртках, піти в які їх надихнуло проговорювання вголос їх мрій.  Було дуже приємно.

Ви дійсно будете надсилати сигнал в космос? Це не жарт?

Так, ми
співпрацюємо з Національним центром управління та випробувань космічних
засобів. Вони обіцяють: незабаром з потужної станції, яка знаходиться у
Золочіві, Львівська область, 100 тис. зібраних нами малюнків будуть надіслані в
космос через потужний радіосигнал.

Розкажіть про останній приклад співпраці проекту з компаніями в рамках їх програм з КСВ.

Наприклад,
нещодавно до проекту Здійсни мрію звернулися засновники мережі ресторанів PESTO CAFE — Сергій Алєксєєнко і Дмитро Погребицький. Вони проявили ініціативу, щоб  допомогти проекту. Так PESTO CAFE став нашим
новим «чарівником». У квітні та травні PESTO CAFE збирає кошти на купівлю
Супермобіля. Його чарівність у тому, що він народиться з мрії чотирьохрічного
Роми з Хмельниччини, який намалював колись це авто. Хлопчик вірить, що це
допоможе йому подолати онкохворобу. Але, справа в тому, що НДСЛ «ОХМАТДИТ»
справді вже декілька років потребує автомобіль для транспортування маленьких
пацієнтів територією, від одного корпуса до іншого — на процедури та навчання.
Ми вирішили поєднати ці дві цілі. Ми придбаємо обладнаний електромобіль,
зробимо йому дизайн такий, як його намалював Рома і подаруємо «ОХМАТДИТУ». Для
цього потрібно 470 000 гривень. Щоб зібрати кошти, кожен відвідувач столичних
ресторанів PESTO CAFE та Mister Twister, яких у мережі нараховується 16, може
придбати мотиваційні наліпки за 20 гривень або замовити піцу — 5 гривень з
кожної перераховується у БФ «Ти не один» 1+1 медіа. Акція триватиме до 31
травня. У рамках проекту ведучі 1+1 Неля Шовкопляс, Саша Попов, Руслан
Сенічкін, Саша Лобода, Валя Хамайко та інші проводять у мережах закладу серію
«Уроків мрій» для дітей з родинами, щоб підтримати акцію.  

Найцікавіші лоти – це можливості, які випадають у житті, і це неможливо, навіть при великому бажанні, купити в магазині.

Марина Гриценко
Керівник групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 медіа, директор Благодійного Фонду «Ти не один»

Чому ви вирішили ще й видати окремий журнал «Мрії заради життя»?

Ми медіа-компанія і розуміємо, що інформаційно впливаємо на людей. Ми прагнемо, щоб цей вплив був
позитивним. Тому вважаємо, що маємо доносити до людей інформацію, яка буде їм
корисна та щось змінить на краще у їх родинах.

Разом із журналом
«Новое время» ми запустили спецвипуск «Мрії заради життя» від 18 квітня 2019
року. Це журнал усередині журналу, який поширювався разом із основним
номером «Нового времени». У спецвипуску можна дізнатися практичні рекомендації
від психологів та вчителів про те, як навчити свою дитину мріяти. У ньому також
розповідається про фрази, які ніколи не можна говорити своїм дітям, якщо ви
хочете, щоб вони були органічними мрійниками. Співаки Джамала та Монатик поділилися своїми секретами мрій. Також у номері «Мрії заради життя» засновник
найбільшої компанії зі створення комп’ютерних ігор Максим Слободянюк розповідає
про свою дитячу карту майбутнього. Та, звісно, на сторінках є дуже зворушливі і
просто фантастичні історії здійснення мрій наших маленьких героїв.

Які компанії допомогли видати цей журнал?

Партнером проекту
став Альфа Банк. А ідейним натхненником — генеральний директор Іван Світек.
Іван дуже допомагає нашій ініціативі, він зізнався, що сам двічі серйозно хворів,
і впевнений, що недуги можуть бути
результатом не фізичних, а психологічних процесів. Зв’язок між емоційним станом
і фізичними проблемами однозначний.
Іван сказав, що мріє про сильне
громадянське суспільство і, допомагаючи здійснювати мрії дітей, ми будуємо наше
спільне майбутнє.

Які компанії можуть стати партнером в проектах КСО 1+1 медіа?

Будь-яка компанія, незалежно від фокусів політики корпоративної соціальної відповідальності, може долучитись до проекту Здійсни мрію. Адже слід пам’ятати, що ми говоримо не про адресну разову допомогу, а про вирішення соціальної проблеми на рівні країни. І, як показало наше дослідження, про яке ми говорили вище, — вона справді існує. 

Ми прагнемо, щоб більше дітей і дорослих в Україні мріяли і вірили у здійснення мрій. Щоб більше дітей, які борються за життя, одужували фізично завдяки покращенню психічного здоров’я. Ми прагнемо, щоб статистика змінилась у прогресії в рази, і ми були в рейтингу найщасливіших країн світу у ТОП 10. І, як показує досвід трьох років існування проекту — весь світ об’єднується для здійснення мрій дітей. Тому хочеться, щоб особливо український бізнес робив у це найбільший внесок. 

Здійснення мрій — не лише одноразова та короткострокова дія, а те, що може допомогти досягти цілей сталого розвитку.

Марина Гриценко
Керівник групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 медіа, директор Благодійного Фонду «Ти не один»

Компанії можуть долучитись до проекту наступним чином:

1. У межах корпоративного волонтерства з колегами відвідати лікарню, провести час із дітьми та допомогти малюкам намалювати їхні мрії. Зустріч можна організувати за участі психологів проекту.

Таким чином зробили співробітники компаній Watsons, ЕY, «Енергоатом» та Winner Group.

2. Здійснити мрію дитини, обравши її на сайті або одну з тих, яку намалювали спільно з дітьми.

Є реалізовані мрії дітей як компаніями, як один із прикладів —   «Астарта-Київ» або ж ініціатива окремих співробітників компанії. Наприклад, працівник компанії 1+1 медіа Данило Щестюк, який здійснив мрії трьох малюків. 

3. Провести фандрайзингову кампанію в рамках специфіки діяльності компанії. Провести внутрішній благодійний аукціон або ж кошти від продажу окремого товару спрямувати на здійснення мрій — організувати продаж спеціального брендованого продукту. 

Прикладом є мережа ресторанів PESTO CAFE, які 5 грн від кожного продажу піцци направляють на здійснення мрії хлопчика Роми з Хмельниччини, які намалював  супермобіль і забажав його створити. І це буде спражній реальний електромобіль — мінівен, який зовні буде точно таким, як його уявляв Ромчик, але потішить не тільки Рому, а й всіх дітей Охматдиту, бо нарешті в них буде транспорт для перевезень між корпусами чи в місто.

4. Надати інформаційну підтримку серед співробітників або на зовнішніх ресурсах. 

Укрзалізниця у травні запустила у вагонах потягів Інтерсіті соціальний ролик про здійснення мрій. Щомісяця їх пасажиропотік складає 350 тисяч чоловік. І це вже величезна допомога. Адже чим більше людей про це дізнається, тим більше чарівників зможе доєднатися до нашої місії.

Здійснення мрій — не лише одноразова та короткострокова дія, а те, що може допомогти досягти цілей сталого розвитку. 

Наприклад, сфера профорієнтації. Нещодавно з інтернет-магазином «Розетка» здійснювали мрію хлопчика, який хотів бути програмістом. І він вже має ментора та свій робочий стіл в офісі компанії. Проходить навчання та отримає знання та навички на майбутнє.

Можливі проекти, які б хотілося реалізувати і для яких ви шукаєте ресурси?

Ми хотіли б
провести наступне Всеукраїнське дослідження «Про що мріють діти?» і порівняти з даними першого. І на це шукаємо фінансування. Хочемо провести більш змістовне
масштабне дослідження, ніж перше, знайти ще відповіді на питання.

У нас є унікальна
можливість розказати історії допомоги та здійснення мрій мільйонам глядачів.
Вони стають прикладами для багатьох інших людей, розвиваючи загальну культуру
взаємодопомоги усієї країни. Без перебільшення, проект уже вийшов на
національний рівень і має міжнародні контакти і підтримку МЗС. Він потребує
ресурсів для забезпечення безперебійної і системної роботи. Тому ми завжди
відкриті до нових партнерів, які так само, як і ми, вірять, що  спільна діяльність  та віра, яку ми вкладаємо у мрії, рухають суспільство
вперед.

Расскажите друзьям про новость