«Я чую вас наскрізь. Як порозумітися будь з ким»
Нова книга про комунікації, вміння слухати і доносити свою думку до співрозмовників. Її написав тренер перемовників ФБР Марк Гоулстон. Автор робить акцент на зміні поведінки людини: як досягти прихильності, як змінити спротив співрозмовника на прихильність, чому в мистецтві переконання важливіше слухати і аналізувати, ніж говорити тощо.
«Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри»
Основна задача книги — показати, як працює маркетинг у цифрову еру. Медіастратег Раян Голідей пропонує перейти від класичного маркетингу, який на його думку вже застарів, до ґроуз-хакінгу — підходу до робити, що знаходиться на стику веб-технологій і маркетингу. Instagram, Dropbox, Uber, Airbnb працюють за новою системою, а це точно може бути показником вдалого маркетингу.
«Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу»
Книга про створення хітів у всіх сферах: від Дональда Трампа до Гри Престолів, від гурту ABBA до Spotify. Дерек Томпсон розписує найдрібніші деталі механізму хітових речей і пояснює, чому деякі продукти стають «улюбленцями» мільйонів, а інші навіть не потрапляють до уваги людей. Не важливо над яким продуктом працюєте ви, книга дасть відповіді на дуже багато запитань про людське сприйняття речей.
Чет Голмс — маркетолог з багаторічним стажем, який працював з компаніями Pacific Bell, NBC, Citibank, Warner Bros. За свою довгу кар’єру він створив власну стратегію роботи над фінансовою успішністю різних продуктів. Вона полягає у знаходженні фокусу в проекті і концентрації на найважливіших його частинах. Уся концепція складається у великий пазл, де віртуозно поєднується маркетинг, продажі і адміністрування.
Ще одна книга, яка торкається теми фінансів, а саме ціноутворення. У книзі Вільяма Паундстоуна до дрібниць розписано, як можна «гратись» з ціною в залежності від поставлених маркетингових цілей. Де межа між високою, середньою і низькою вартістю товару, як дизайн впливає на продажі і чому цифра 9,99 не така магічна, як здається? Якщо вас цікавлять ці запитання, то не зволікайте прочитати цю книгу.
«Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення»
Раціональність не є притаманною ознакою для більшості, навпаки — світом часто рухає не раціональне мислення, а імпульси. Для економіки це широченне поле для досліджень. У своїй книзі Річард Талер ламає класичні економічні моделі і за допомогою досліджень і кейсів доводить, що в гонитві за максимальною вигодою людина не завжди діє виважено, і цим можна користуватися у маркетингових кампаніях.
«Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів»
Не кожна молода компанія може собі дозволити витрачати великі бюджети на маркетинг. Але не працювати над цим напрямком в бізнесі просто неможливо. Напевно, саме для цього створена книга Ігоря Манна, де відомий маркетолог і видавець розписує способи роботи у такому випадку. Це і власний його досвід, і велика кількість рекомендованої літератури, і окремі кейси. Для стартапу буде дуже корисно.
Хороший маркетолог повинен бути чудовим менеджером. У книзі розписані принципи, практичні приклади й інструменти з керування проектами, які можуть бути використані в організаціях будь-якого рівня. Автори Корі Когон, Сьюзетт Блейкмор, Джеймс Вуд пропонують розібратись зі всіма етапами проекту: ініціювання, планування, виконання, моніторинг/контроль, завершення. В організації роботи команди — незамінна книга.