14 Авг 2020, 10:53

#MMRead: 8 книг для переконливої комунікації

Підбірка книжок, які допоможуть налаштувати ефективну комунікацію з клієнтами, колегами, друзями, знайомими та незнайомцями

Ми продовжуємо рубрику #MMRead, де спільно з інтернет-книгарнею Yakaboo презентуємо добірки книг про маркетинг, комунікації, креатив, продажі для розвитку ваших професійних здібностей. Сьогодні поговоримо про те, як налаштувати ефективну комунікацію з клієнтами, колегами, друзями, знайомими та незнайомцями. Ці 8 книжок навчать вас розуміти співрозмовника, переконувати опонентів і здобувати популярність. 

Мистецтво говорити

Мистецтво говорити. Таємниці ефективного спілкування

Брак навичок висловлювання думок, суперечки та непорозуміння, невміння правильно перепрошувати, хвалити та критикувати — завдяки книзі ви подолаєте усі труднощі комунікації. Бізнес-тренер Джеймс Борґ створив посібник на основі десятилітнього досвіду, взятого з повсякденного життя та роботи з клієнтами.

Автор пропонує методику, яка допоможе вам правильно говорити та здобувати позитивний результат в особистому житті та на роботі. Зоровий контакт, ритм мовлення і слухання, ефект первинності та новизни, «закриті» та «відкриті» питання, вдумливість і зацікавленість — від ефективної бесіди вас віддаляє 300 сторінок.

Як здобувати друзів і впливати на людей

Як здобувати друзів і впливати на людей

Затвердження креативу чи узгодження плану роботу триває годинами? Ця книга навчить вас переконувати навіть найприскіпливіших клієнтів. Понад 80 років настанови Дейла Карнегі допомагають людям з різних країн будувати стосунки з рідними та колегами, завойовувати довіру та схиляти на свій бік. Книга не втрачає актуальності й сьогодні.

Ви дізнаєтеся, як вирішити суперечку, зберігши дружні взаємини з опонентами, як говорити «ні», не відштовхнувши людину, як справити хороше враження на клієнта за 10 секунд і знайти вихід зі скрутного становища. «Як здобувати друзів і впливати на людей» варто тримати під рукою.

Коли говорити Так

Коли говорити «Так»

Як перестати хвилюватися про думку тих, хто оточує? Як реагувати на негатив та які фрази заборонені в комунікації? Бізнес-блогерка Людмила Калабуха розповідає, як повірити в себе та навчитися говорити «так», коли ви цього хочете

Упередження, що блокують досягнення успіху, побудова бренду в соцмережах, 7 методів сучасних переговорів, нестандартні ситуації в роботі з клієнтами, поради, як реагувати на негатив і критику, — авторка детально та на прикладах розкриває кожне питання. Завдяки практичному матеріалу ви знайдете спільну мову з будь-ким і не розгубитеся в стресовій ситуації.

Як розмовляти будь з ким

Як розмовляти  будь з ким, будь-коли і будь-де. Секрети успішного спілкування

У ведучого телешоу «Ларрі Кінг наживо» справді є чому повчитися. За роки своєї журналістської кар’єри Ларрі Кінг провів понад 60 тисяч інтерв’ю, його співрозмовниками були Білл Клінтон, Дональд Трамп, Френк Сінатра, Арнольд Шварценеґґер. 

Хочете брати такі ж сенсаційні інтерв’ю чи випитати у знайомих найпотаємніші секрети? Вміння говорити — така ж навичка, як і керування автомобілем чи гра в футбол. Цьому можна навчитися. Основні правила успіху — слухати співрозмовника та не втрачати почуття гумору. У книзі подано поради та приклади з життя, від вітання на весіллі до виступу на зборах батьківського комітету.

Ніколи не їжте наодинці

Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств

Хочете без хвилювань заводити знайомства? А наповнити свій список контактів 5000 важливих імен? Гуру нетворкінгу Кейт Феррацці розкриває всі секрети. Він на власному прикладі показав, що син емігранта-сталевара та прибиральниці може за руку вітатися з главами наймогутніших держав світу. 

Кейт Феррацці розповідає, як стати помітним у будь-якому оточенні, знайомитися з потрібними людьми за чашкою кави, змінити своє життя одним телефонним дзвінком чи вчасно врученою візитівкою. Автор ділиться перевіреними принципами та тактиками, але їхня успішність залежить лише від вас.

Хітмейкери

Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу

Цілі індустрії вивчають людську поведінку, шукають інсайти та тригери — все заради завоювання прихильності мільйонів. Книга Дерека Томпсона розкриває суть популярності голлівудських і діснеївських фільмів, рок-хітів, французьких імпресіоністів, «Гри престолів» і Pokemon Go. 

Автор розповідає про те, як продукти та ідеї здобули популярність і комерційний успіх. Здається, що успішність пісенних хітів, блокбастерів, телешоу, мемів і різноманітних мобільних додатків з’явилася сама собою. Але, щоправда, існують певні закономірності. Дерек Томпсон визначає правила конструювання хітів і методи відстеження штучної популярності. 

В оточенні ідіотів

В оточенні ідіотів, або Як зрозуміти тих, кого неможливо зрозуміти

Якщо коло друзів можна вибрати, то з комунікацією на роботі — це виключено. Колеги, підлеглі, клієнти — деякі з них видаються ідіотами. Можливо, ви просто їх не розумієте? 

Психолог із соціальних комунікацій Томас Еріксон виокремлює чотири типи людей, які відрізняються логікою поведінки, темпераментом і системою цінностей. «В оточенні ідіотів» буде корисною для психологів, керівників і менеджерів усіх рівнів. Завдяки книзі ви навчитеся працювати з людьми всіх типів і віднайдете правильний підхід до комунікації з кожним.

Магічне мистецтво ігнорування

Магічне мистецтво ігнорування

Книга презентує магічне мистецтво посилати все під три чорти. Ну, майже все — різний мотлох і людей, які не дозволяють нам ефективно розвиватися. Цю книгу продають у 28 країнах світу, і вона допомогла віднайти себе мільйонам читачів. 

Письменниця Сара Найт вчить розділяти те, чим варто, а чим не варто перейматися, як знаходити вільний час для себе, говорити «ні» та жити, як хочеться. У дотепній формі авторка розповідає, як заощаджувати сили, розставляти пріоритети та направляти свою енергію лише в позитивному напрямку. 

Кавер: Unsplash

Расскажите друзьям про новость

Новое видео