02 Мар 2020, 12:03

Мережа «Сільпо» відкрила дизайнерський супермаркет у стилі калейдоскоп в Києві

Для концепції нового дизайнерського супермаркету команда «Сільпо» вибрала тему, пов’язану з калейдоскопом. Ще у XVIII столітті вчені помітили, що скла, поміщені в трубу з дзеркалами, відбиваючись у них, створюють чудові симетричні візерунки. Прилад перетворився спочатку на іграшку для розваг, а після мотиви калейдоскопних малюнків стали використовувати художники та декоратори.

Знайомство з візерунками починається із входу в супермаркет, де вже на фасаді розмістився екран із динамічним калейдоскопом. Окрім традиційних мотивів, гості побачать калейдоскопи з продуктів, які продаються в «Сільпо». Фрукти, овочі, риба, м’ясні вироби, готові страви й навіть напої стали основою симетричних візерунків замість різнокольорових скелець і разом із підвішеними над стелею дзеркалами барвисто доповнюють нейтральність торгового залу. Над відділом риби можна помилуватися головним калейдоскопом із відеоорнаментами неймовірної краси. 

«Сільпо» площею 925 кв. м працює з 8:00 до 23:00 у ЖК «Телескоп» за адресою м. Київ, вул. Драгоманова, 10. 

Із особливих зон у цьому супермаркеті — власна пекарня з незмінним гречаним багетом та свіжоспеченим хлібом, кулінарія із грилем на дровах, рибний відділ зі своїм копченням та продукцією власного засолу, «Лавка традицій» із продуктами маленьких господарств та кава власного обсмажування, де барист приготує свіжозварену каву. Для зручності купівлі в супермаркеті, окрім 7 звичайних кас, є 6 кас самообслуговування. 

Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. Більш як п’ять років тому ритейлер почав розробляти власний тематичний концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий «Сільпо» має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину.

У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, Ямайка, музичний, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками, у стилі міжгалактичного корабля.

 

В 2019 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео