McDonald’s трансформировал логотип во фри в минималистской кампании
11 Мар 2020, 08:57

McDonald’s трансформировал логотип во фри в минималистской кампании

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Новая кампания McDonald’s в Пуэрто-Рико от рекламного агентства TBWA/Puerto Rico превратила известные «золотые арки» бренда в меню сети ресторанов. В серии принтов лого трансформировали в топпинг для МакФлури, во фри и в панкейки. Кампания запущена в наружной рекламе, в диджитале и социальных медиа в Пуэрто-Рико. 


Расскажите друзьям про новость