25 Мар 2009, 12:29

Maxximum Advertising продаватиме ефірний час UBC

25 березня 2009. Maxximum Advertising і телеканал UBC підписали угоду, що юридично підтверджує ексклюзивне право сейлз-хаусу на продаж 85% ефірного часу до кінця 209 року

Maxximum Advertising продаватиме ефірний час UBC

25 березня 2009. Maxximum Advertising і телеканал UBC підписали угоду, що юридично підтверджує ексклюзивне право сейлз-хаусу на продаж 85% ефірного часу до кінця 209 року. Таким чином, Maxximum Advertising в 2009 році продає ефірний рекламний час 11 телеканалів: RuMusic, News One, MaxxiTV, Menu TV, Star TV, Real Estate,TVi, UBC, 24,Перший Національний канал.

Maxximum Advertising вже визначив цінову політику UBC. Крім того, Український Бізнес Канал включений в так званий «чоловічий пакет», до я кого також входять наступні канали: 24, NewsOne, TVi, Real Estate. Пакет сформований з телеканалів для чоловічої аудиторії та є привабливим у відношенні своєї ціни, оскільки передбачає додаткову знижку на розміщення пакетом.

Дім продажу Maxximum Advertising, що входить до складу медіа групи Maxximum, був створений у 205 році як окрема структура, що спеціалізується на продажу ефірного рекламного часу нішових телеканалів. З 2007 року "Maxximum Advertising" підписав контракти на обслуговування таких телеканалів як: RuMusic, News One, MaxxiTV, Menu TV, Star TV, Real Estate,TVi, UBC, 24, Перший Національний канал.

UBC — Перший в Україні супутниковий спеціалізований інформаційно-аналітичний телеканал для бізнес-аудиторії, що надає аналітичну інформацію та прикладні поради щодо питань бізнесу.  Ефір телеканалу на 85% наповнений програмами власного виробництва. Технічне покриття UBC за даними GFK складає 41,7%. Телеканал присутній більш ніж  в 70 містах з населенням 50+.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео