Mastercard і «Сушия» запустили cashless експеримент
29 Май 2019, 13:30

Mastercard і «Сушия» запустили cashless експеримент

Уперше в Україні компанія Mastercard і мережа «Сушия» запустили
сміливий безготівковий експеримент: у новому ресторані «Сушия» у БЦ «Астарта» (вул. Ярославська,
58) у Києві прийматимуть тільки безготівкові платежі. Оплачувати замовлення можна буде карткою
або за допомогою платіжних пристроїв із NFC. Винагороду офіціанту також можна буде залишити
тільки у безготівковій формі. Ресторан відкрився у середині травня і, на додаток до традиційного для
мережі сервісу, пропонує новий формат самообслуговування Сушия-Експрес. Гості нового закладу
протягом місяця зможуть обходитись без гаманців і готівки, оцінивши нові можливості cashless досвіду ресторанів майбутнього. Cashless експеримент триватиме до 30 червня 2019 року.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Як зазначив Юрій Батхін, віце-президент з розвитку бізнесу Mastercard в Україні, «Mastercard вже не перший рік створює території без готівки в Україні, але ми також давно хотіли зробити подібний cashless експеримент із торговим партнером, і ми раді, що «Сушия» підтримали цю ідею. Сьогодні ми разом започаткували новий безготівковий тренд». 

Наразі кожне третє замовлення у кафе чи ресторані столиці оплачується безготівково – платіжною карткою або пристроями з NFC. За даними Mastercard, українці найчастіше розраховуються смартфоном у продуктових магазинах, транспорті, на заправках, у кафе та ресторанах. «У всьому світі темп життя прискорюється з кожним днем. Дедалі популярнішими стають місця, де можна дуже швидко купити їжу, але при цьому якісну і здорову. Саме тому ми з ентузіазмом відгукнулися на пропозицію Mastercard провести місяць без готівки. Для нас це рішення – ще один крок назустріч інноваціям і очікуванням наших споживачів. Крім того, ми запустили додатковий сервіс у новому ресторані – Сушия-Експрес, який дозволяє швидко і зручно купити готові страви. Відвідувач, що поспішає, може обрати в спеціальному холодильнику страву, тут же поруч розрахуватися в терміналі самообслуговування карткою або смартфоном і взяти їжу з собою або з'їсти тут за експрес-столиком. При цьому безготівкова оплата на терміналі забезпечує гостю потрібну йому швидкість – не треба чекати рахунок та решту», – зазначив Антон Ходисько, генеральний директор Сушия.

Максимальний доступ до безготівкових оплат у ресторані забезпечить кіоск самообслуговування, де відвідувачі зможуть поповнити свою банківську картку готівкою або ж отримати нову prepaid-картку, у випадку, якщо у гостя немає картки для розрахунків. Безготівкова оплата замовлення й чайових – один із прямих шляхів поліпшення досвіду споживачів. За даними глобального дослідження , для 74% відвідувачів кафе та ресторанів серед міленіалів і покоління Z критично важливо, щоб процес замовлення та оплати був максимально легким і швидким.

«Безготівковий стиль життя стає все більш поширеним трендом серед українців, які цінують зручність і безпеку розрахунків без готівки. Якщо говорити про оплати смартфонами, то тут динаміка особливо показова: тільки за останній рік в Україні кількість NFC оплат за допомогою нашої діджитал-платформи зросла в 35 разів. Сьогодні ми запускаємо і зовсім сміливий, і унікальний для України cashless експеримент, задаємо новий тренд і закликаємо інших наших партнерів підтримати ініціативу та приєднатися до cashless challenge разом із Mastercard», – підкреслив Юрій Батхін.

Експеримент став другим спільним інноваційним проектом партнерів. У квітні цього року Mastercard і «Сушия» за підтримки iPay.ua запустили на українському ринку рішення для безготівкової оплати чайових. 

Расскажите друзьям про новость