Новый ролик Киевстар, вышедший в эфир уже после новости о потере клиента агентством Adventa Lowe, будто бы отсылает нас в давнишнее, набившее оскомину «А я на морі» из ролика конкурента. Героем рекламы стал обычный турист, который общался посредством роуминга весь день, и вроде как даже в Турцию уплыл. Или нет. В общем, смотрите сами.
Новое видео
27 Май 2022
- У Сінгапурі створили пиво зі стічних вод
- На захисній конструкції пам’ятника у Києві намалювали його силует
- D&AD Awards 2022: хто отримав головну нагороду
- «Мамо, я бачу війну»: найбільша колекція дитячих малюнків про війну в Україні
- В Україні створили онлайн-бібліотеку обкладинок світових ЗМІ про війну
- Інвестори Twitter подали до суду на Ілона Маска
- Контекст війни в рекламі під час війни: як не зашкваритися
- Favbet заявляє, що не працює в росії та білорусі і не приймає ставки від їх громадян PARTNER