Креативні ролики, колаборації та шоу: як українців залучають до благодійних зборів
05 Гру 2023, 18:38

Креативні ролики, колаборації та шоу: як українців залучають до благодійних зборів

Українці показали всьому світу свою міць, згуртованість та сміливість. З самого початку повномасштабної війни збори закривались за лічені години, світ дивувався зібраним 600 мільйонам гривень на Байрактари, а волонтери вивезли з-за кордону майже всі автомобілі для військових. 

Проте фондам та волонтерам стає все важче збирати кошти, а тому вони вдаються до креативу, щоб привернути увагу українців до благодійних зборів, створюючи різноманітні ініціативи: колаборації, креативні ролики, розіграші, аукціони, стріми та інше.

Редакція MMR вирішила створити добірку креативів від брендів та волонтерів, спрямованих на допомогу ЗСУ.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Інфоприводи

Зірки Володимир Дантес та Даша Кацуріна у незвичний спосіб привернули увагу спільноти до питання підтримки тварин, що страждають від війни, та підтримки UAnimals. Вони випустили відео, якому надали більшої віральності завдяки темі, про яку говорив майже кожен, — їхні стосунки.

Популярний Twitch-стример Михайло Лебіга нещодавно став відомим для всієї України завдяки його «політичній кампанії» під прізвищем Лебігович, що спровокувала шум у соцмережах. Блогер привернув увагу всіх українців своєю «політичною кампанією», яку перетворив на збір для ЗСУ. У результаті за добу такого «голосування» на благодійну банку було зібрано більше 20 млн грн, на дільницях — 397 тис. грн. Усього було зібрано 20 597 035 грн.

monobank підтримав цю кампанію, закликав голосувати за Лебіговича, а в подарунок пообіцяв нові скіни для карток своїх клієнтів.

@monobank.ua Скоро🤫… @misha.lebiga ♬ son original – nysedit™

Національний конкурс «Міс Україна» потрапив у репутаційний скандал через розслідування, яке провів комік, продюсер та волонтер Андрій Лузан. Він закликав до бойкоту конкурсу на своїй сторінці в Instagram. Його скандальним дописом поділилося багато користувачів платформи, а в коментарях з’явилася незліченна кількість думок. Андрій скористався таким ростом активності на сторінці та опублікував допис «Краса не врятує світ», де повідомив про збір на макети техніки для дезорієнтації Ланцетів, які запускає росія.

Продукція

«Символ незламності. Азовсталь» — спільна ініціатива фандрейзингової платформи UNITED24 та Групи «Метінвест» з використання останньої довоєнної партії Азовсталі задля збору коштів на підтримку України під час війни. Перша частина ініціативи — благодійний наклад браслетів, виготовлених з легендарної сталі.

До річниці повномасштабного вторгнення ДП «АРТЕМСІЛЬ» та фандрейзингова платформа UNITED24 презентували спеціальну партію солі «Міць. Українська кам’яна».

UNITED24 разом з підприємством «АРТЕМСІЛЬ» випустили 500 пачок йодованої солі в лімітованому дизайні.

Український бренд прикрас GUNIA Project створив колекцію-присвяту захисникам України до 32-ї річниці незалежності України. 15% з продажу прикраси буде передано на закупівлю дронів-камікадзе для ЗСУ в межах проєкту «Операція «Єдність».

Український бренд національного одягу Etnodim та благодійний фонд «Повернись Живим» презентували десять унікальних вишитих рушників до Дня незалежності України. Команда мала на меті закрити потреби двох саперних груп на суму 2,4 млн грн, 1 млн з яких закрив Etnodim.

Мережа заправок ОККО та фонд «Повернись живим» запустили унікальні поштові марки, присвячені й намальовані бійцями Сили територіальної оборони ЗСУ. Серію за індивідуальним дизайном випущено в межах послуги «Власна марка» від «Укрпошта».

Український бренд Kachorovska долучився до масштабної кампанії благодійного фонду savED #до_школи_знов. Ціль кампанії — зібрати мільйон гривень на відновлення школи у Михайло-Коцюбинському, Чернігівської області та, зокрема, на створення у школі спортивного простору. Щоб зібрати потрібну суму, бренд створив три унікальні пари взуття, які можна було отримати за донат.

Нещодавно платформа UNITED24 та LEGO Creators запустили спільну ініціативу #LEGOwithUKRAINE, у рамках якої було представлено три конструктори LEGO у вигляді України-матері, маріупольської вежі та Ластівчиного гнізда. Їх неможливо купити, але можна виграти за благодійний внесок від $24. Усі зібрані кошти будуть направлені на відбудову України.

Колаборації

Фонд Сергія Притули та автор Telegram-каналу «Лачен пише» Ігор Лаченков 22 червня 2022 року розпочали збір коштів, щоб придбати три Байрактари для ЗСУ. Цей збір став найбільшим та найпопулярнішим за всю повномасштабну війну. Українці зібрали 500 млн грн ($15 млн). Організатори збору попросили не тільки про фінансову підтримку, а й про інформаційну. У результаті збір перетворився на креативний флешмоб.

Фонд «Повернись живим», фандрейзингова платформа UNITED24 і monobank започаткували проєкт «Операція «Єдність». Його метою було забезпечення українського війська 10 000 FPV-дронів з боєкомплектом на суму 235 мільйонів гривень. До проєкту долучилися такі компанії: Comfy, Intertop, ІнтерХім, StudyUA, ROZETKA, «Autostrada», «Пузата Хата», «Сільпо», Roosh Tech та інші.

Платформа United24, крім колаборацій з брендами, залучає до допомоги Україні і світових зірок. Так, першими амбасадорами платформи, які представляють її на світовій арені та закликають до допомоги Україні, стали Андрій Шевченко, Еліна Світоліна, креативний директор BALENCIAGA Демна Гвасалія та інші.

Одним із найгучніших благодійних зборів в Україні також є збір від «Повернись живим» та ОККО під назвою «ОКО ЗА ОКО».

Український онлайн-сервіс виклику авто Uklon об’єднався із Благодійним Фондом Сергія Притули та Військовою школою «Боривітер», щоб запустити спільний збір «Рій помсти» на 50 млн грн на закупівлю 2 000 FPV-дронів та навчання 420 пілотів.

Магазин секс-іграшок LOVESPACE заколабився з Благодійним Фондом Сергія Притули для збору на ремонт трофейного танку Т-72. Для цього команда розігрувала набір секс-іграшок.

Креативи

Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за підтримки організації BRAND UKRAINE та Міністерства закордонних справ України створила проєкт «Carol for the Charity» — це новорічна благодійна ода, яка має на меті зібрати кошти на гуманітарні, освітні, медичні та юридичні потреби українських дітей за кордоном. Оновлену версію пісні «Щедрик» виконав гурт Антитіла разом з Національним українським народним хором ім. Г.Г. Верьовки та дитячим хоровим ансамблем «Зернятко».

Український інді-поп гурт Latexfauna створив сторінку на платформі OnlyFans для того, щоб зібрати гроші на дрони для ЗСУ.

monobank створив для своїх клієнтів особливу новорічну ялинку, щоб додати їм новорічного настрою, а також залучити їх до збору коштів на благодійність. У результаті було зібрано 55 042 797 гривень, а ялинку трусило понад 1,55 млн клієнтів. По закінченню акції усі ялинкові гроші та гроші з Банки «Довгі РУКи ТРО» були передані до фонду Повернись Живим.

Cosmolot Airlines презентував рекламну кампанію для авіаліній ударних дронів, що відправлятимуть рашистів у самісіньке пекло. Кампанія присвячена соціальному проєкту Cosmolot Airlines. Це найбільший авіафлот ударних дронів, який складається з 50 модернізованих БПЛА Punisher, які стійкі до ворожого РЕБ. Сума донату для авіафлоту — 100 млн грн, які компанія задонатила з власного прибутку.

https://youtu.be/iToLsc-LMLQ

«5 канал» відкрив передзамовлення на еротичні календарі «Без цензури» на 2024 рік. Канал вирішив продовжити свій минулорічний благодійний проєкт, що спричинив суспільний резонанс через відверті фото журналісток каналу, які виступили у ролі фотомоделей. Пізніше була випущена чоловіча версія фотосесії для новорічних листівок.

Зараз, на жаль, уже нікого не здивуєш креативним відео на тему благодійного збору. Волонтерам стає все важче і важче здивувати глядача. Проте в перший рік війни саме завдяки таким роликам було зібрано багато коштів на допомогу ЗСУ.

Українські коміки стали одними з перших, хто залучав аудиторію до допомоги саме таким способом. Наприклад, стендапер Василь Байдак здивував соцмережі своїми креативними роликами та піснями, у яких закликав донатити.

Він також заколабився з гуртом TVORCHI, щоб залучити міжнародну підтримку на конкурсі «Євробачення» та зібрати 10 млн грн для придбання 10 інкубаторів для порятунку немовлят.

Фонд «Повернись Живим» та українська IT-компанія Intellias ініціювали збір на 9,3 млн гривень, щоб придбати 6 БПЛА «Лелека 100» для українських розвідників. Спільний збір підтримав новим хітом Василь Байдак. Відомий стендапер та блогер зняв своє «фірмове» відео з особливою загадкою, закликаючи «всіх-всіх-всіх» користувачів соцмереж донатити на «птахів».

Гурт дитинства багатьох людей, а особливо дівчат, Badstreet Boys воз’єднався, щоб «вразити усіх своїм вокалом, стилем і Олегом» і оголосити про збір любові на 5 мільйонів гривень. До складу гурту Badstreet Boys входять Володимир Дантес, Василь Байдак, Антон Тимошенко, Кедр та Олег Свищ. Після успішного збору за проханням багатьох фанатів гурт створив спеціальний мерч, який розігрує з благодійною метою.

Шоу

Учасники харківського хіп-хоп гурту Курган & Agregat Аміл та Раміл Насірови після початку повномасштабного вторгення одними з перших почали залучати свою аудиторію до зборів креативними роликами. На своєму YouTube-каналі вони публікували гумористичні відео зі своєю участю для збору коштів на допомогу ЗСУ.

Відомий TikTok-блогер Влад Шевченко створив на YouTube донат-вікторину під назвою «Шевченко допоможе». У шоу були запрошені українські зірки. Логіка вікторини проста: якщо зірка відповідала правильно на запитання, Шевченко донатив кошти на благодійність.

Український співак Володимир Дантес на своєму Youtube-каналі презентував шоу «Мамо, я ганяю тачки». У кожному випуску цього шоу він разом із запрошеними зірками переганяв тачки для ЗСУ. Крім того, у випусках розповідається про українців, які допомагають Україні: чи то ремонт військових автомобілів, чи то створення сухих супів для ЗСУ, чи навіть баггі для них. У 12 випусках взяли участь Василь Байдак, Антон Тимошенко, Даша Астаф’єва, Євген Синельников та інші.

Український комік і волонтер Вася Байдак запустив YouTube-серіал «Давай зберись». Це комедійний проєкт, у якому Байдак дає поради, як краще запускати благодійні збори.

Коміки Леви на джипі з початку війни проводили благодійні стріми на YouTube та запрошували на них українських зірок таких, як Олексій Дурнєв, Олег Гороховський, Макс Барських, Володимир Дантес, Даша Астаф’єва та інші. На одному із прямих ефірів було зібрано 6 мільйонів гривень на ЗСУ. Блогери створили власний фонд та допомагають військовим на постійній основі.

Розкажіть друзям про новину