Звернення Дантеса і Кацуріної до фанатів допомогло зібрати 300 тисяч
10 Сер 2022, 14:35

Звернення Дантеса і Кацуріної до фанатів допомогло зібрати 300 тисяч

Зірки Володимир Дантес та Даша Кацуріна у незвичний спосіб привернули увагу спільноти до питання підтримки тварин, що страждають від війни. Вони звернулися до своїх фанатів із важливою заявою.

У своєму відеозверненні пара нагадала про підтримку, якої потребують тварини та фонд UAnimals.

Цікавість людей дала свої плоди: за кілька днів для UAnimals вдалось зібрати більше 300 000 грн, розповів AIN.UA.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«У своїх соцмережах ми майже повністю відмовились від простого репосту. Натомість ми обираємо 4-5 ініціатив, і раз на тиждень Вова розповідає про них від першої особи. Коли нам написав Саша Тодорчук з пропозицією колаборації UAnimals та Вови з Дашею, ми зрозуміла, що це точно буду ефективно. Тим паче, Вові та Даші насправді близьке питання захисту тварин», — розповіла Анна Давиденко, PR-директорка Dantes.

Щоб надати відео більшої віральності, для нього обрали тему, про яку говорить майже кожен. Тому назву для відео обрали з натяком на це.

За два дні охоплення спільного посту Дантеса і Кацуріної в Instagram та на інших майданчиках досягло майже 2 млн унікальних користувачів. UAnimals також опублікували відео на Facebook. На Facebook відео зібрало біля 200 000 переглядів, на YouTube — більше 82 000.

А за кілька днів завдяки відео UAnimals вдалося зібрати більше 300 000 грн донатів.

«Тварини страждають від війни, і команда UAnimals займається тим, що забезпечує їх кормами, евакуює з небезпечних зон, лікує. Для нас важливо тримати цю тему в фокусі людей, і в плані донетів, і в плані волонтерства, і в цілому актуалізувати тему підтримки для тварин. Цю повністю органічну соціальну рекламу, в яку не було вкладено жодних інвестицій, подивилось близько 1,7 унікальних користувачів. Близько 300 000 грн було зібрано на порятунок тварин суто завдяки цій публікації», — розповідає засновник UAnimals Олександр Тодорчук.

Розкажіть друзям про новину