Звернення Дантеса і Кацуріної до фанатів допомогло зібрати 300 тисяч
10 Сер 2022, 14:35

Звернення Дантеса і Кацуріної до фанатів допомогло зібрати 300 тисяч

Зірки Володимир Дантес та Даша Кацуріна у незвичний спосіб привернули увагу спільноти до питання підтримки тварин, що страждають від війни. Вони звернулися до своїх фанатів із важливою заявою.

У своєму відеозверненні пара нагадала про підтримку, якої потребують тварини та фонд UAnimals.

Цікавість людей дала свої плоди: за кілька днів для UAnimals вдалось зібрати більше 300 000 грн, розповів AIN.UA.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«У своїх соцмережах ми майже повністю відмовились від простого репосту. Натомість ми обираємо 4-5 ініціатив, і раз на тиждень Вова розповідає про них від першої особи. Коли нам написав Саша Тодорчук з пропозицією колаборації UAnimals та Вови з Дашею, ми зрозуміла, що це точно буду ефективно. Тим паче, Вові та Даші насправді близьке питання захисту тварин», — розповіла Анна Давиденко, PR-директорка Dantes.

Щоб надати відео більшої віральності, для нього обрали тему, про яку говорить майже кожен. Тому назву для відео обрали з натяком на це.

За два дні охоплення спільного посту Дантеса і Кацуріної в Instagram та на інших майданчиках досягло майже 2 млн унікальних користувачів. UAnimals також опублікували відео на Facebook. На Facebook відео зібрало біля 200 000 переглядів, на YouTube — більше 82 000.

А за кілька днів завдяки відео UAnimals вдалося зібрати більше 300 000 грн донатів.

«Тварини страждають від війни, і команда UAnimals займається тим, що забезпечує їх кормами, евакуює з небезпечних зон, лікує. Для нас важливо тримати цю тему в фокусі людей, і в плані донетів, і в плані волонтерства, і в цілому актуалізувати тему підтримки для тварин. Цю повністю органічну соціальну рекламу, в яку не було вкладено жодних інвестицій, подивилось близько 1,7 унікальних користувачів. Близько 300 000 грн було зібрано на порятунок тварин суто завдяки цій публікації», — розповідає засновник UAnimals Олександр Тодорчук.

Розкажіть друзям про новину