«Коронна криза, перезавантаження». Чому хаос став новою нормою?
05 Май 2020, 09:30

«Коронна криза, перезавантаження». Чому хаос став новою нормою?

Key points подкасту Наді Перевізник «Тренди-Бренди» зі співзасновником та керівником агенції Die Kulturträger

Раді анонсувати, що MMR став медіапартнером подкасту «Тренди-Бренди» на радіо «Аристократи». Надя Перевізник, фахівчиня з комунікацій, керуюча партнерка агентства Hope&Partners, разом із гостьовими профі розпаковуватиме впливові кейси, відзначені авторитетними фестами і реакціями людей — від вірусного охоплення до обурення. Гість першого подкасту — Кирил Скікевич, співзасновник та керівник агенції Die Kulturträger.

Кирил Скікевич: рідкісно немедійний спеціаліст, відомий у вузьких колах. Співзасновник та керівник агенції Die Kulturträger, в рамках якої створив напрямок поки нової для України бізнес-антропології. Має більше 20 років досвіду зі стратегічного, бренд- та комунікаційного планування для міжнародних та українських компаній.

У цьому подкасті ви дізнаєтеся про:

  • Злі жарти футорології та тренд-прогнозування на прикладі The World in 2020 by The Economist
  • Хаос як нову норму світу, статус його трансформації, включаючи українське суспільство
  • Оптимізм як стратегію не тільки в особистому житті, а й бізнесі
  • Яка глибина кролячої нори, або Що робити, коли ми досягнемо ногами дна

Summary подкасту

Чотири хвилі-реакції брендів на кризу:

Реакція №1: турбота (про споживача та свій колектив)

Безкоштовні й безконтактні доставки, дезинфекція відділень, знижки на ресторанну їжу, заморозки абонементів спортклубами. А також домомога працівникам, збереження робочих місць.

Так H&M заявив, що оплатить постачальникам усі докарантинні замовлення. Pornhub відкрив преміум-доступи, Google робить щоденні дудли, а Starbucks оплачує консультації психологів працівникам, які тимчасово без роботи.

Реакція №2: благодійність

Пожертвування на апарати штучної вентиляції легень, у фонди підтримки медиків. Десятки ініціатив по всьому світові. В Україні маємо такі дані: «Епіцентр» виділив 150 млн грн (більше $5 млн) на боротьбу з коронавірусом, «Сільпо» — 100 млн грн, «Приватбанк» — 30 млн грн (перший транш), «Нова Пошта» — 25 млн грн (перша хвиля), SoftServe — 10 млн грн.

Бренд может сделать жизнь людей лучше на осязаемом уровне — дешевле, быстрее, комфортнее. И на неосязаемом — это когда с исчезновением меня как бренда у людей станет меньше определенных ощущений — чувства оптимизма, превосходства, уверенности, гордости.
Кирилл Скикевич
сооснователь и руководитель Die Kulturträger

Реакція №3: розробка продуктів для нейтралізації пандемії

Автосфера активно робить Апарати ШВЛ, навіть з’явився тег #cars_to_ventilators. Peugeot, Citroën, Opel (Groupe PSA) відзначилися чи не найперші, далі Seat, Ford і Tesla уперше за всю свою історію виготовлять медобладнання. Tesla вже затвітили відео з техлабораторії.

Apple робить захисні маски для медпрацівників, Тім Кук демонструє це в Twitter.

Світ фешн шиє маски і халати

Влучний заголовок BBC — «Лікар носить Prada: як індустрія моди допомагає медикам». Prada, Armani шиють захисні костюми для медиків.

Конгломерат товарів люкс LVMH, якому належать кілька модних домів, зокрема Dior, Fendy, Givenchy, Louis Vuitton та Marc Jacobs, теж шиють маски і костюми для медиків та випускають антисептик для рук.

Burberry — на британській фабриці, де шиють легендарні тренчі —зараз шиють халати медикам, прямісінько як під час Другої світової війни імениті виробники шили форму й взуття військовим (рекомендуємо фільм «Пума vs Адідас. Дуель братів»).

Реакція №4: мотиваційна підтримка

Budweiser в США запустили емоційне відео One Team з посилом «цього сезону ми одна команда», що швидко зібрало більше трьох млн переглядів. Зазвичай вони підтримують спорт, а зараз перенаправили свої рекламні бюджети у Червоний Хрест

https://youtu.be/grr405V6_mc

Facebook 31 березня запустив Центр підтримки covidsupport та випустили емоційне відео під назвою «Ми ніколи не загубимося, якщо можемо знайти один одного».

https://youtu.be/nWwVFywBCeY
Давать людям оптимизм — прекрасная стратегия для брендов. В ситуации, когда люди разъединены, их нужно объединить. Это то, что и делает Facebook. Это в том числе психологическая терапия.
Кирилл Скикевич
сооснователь и руководитель Die Kulturträger

Послухати перший випуск подкасту «Тренди-Бренди» можна тут.

Расскажите друзьям про новость