22 Янв 2008, 12:04

«Кока-Кола Україна» запускає нову «Чарівну Фабрику»

«Кока-Кола Україна» запускає нову «Чарівну Фабрику»

«Чарівна Фабрика» для компанії «Кока-Кола» стала чи не найуспішнішою глобальною кампанією за всю історію діяльності.

 

Світ вперше побачив трихвилинний анімаційний фільм «Чарівна Фабрика» 2006 року, а вже сьогодні його переглядають у більш ніж ста країнах світу. 3D-анімація справді викликає захоплення, позаяк кілька європейських творчих студій близько року творили кумедних мешканців Фабрики та їх чарівний світ.

 

Мета фільму — занурити до кумедного та магічного світу «Чарівної Фабрики» напою «Кока-Кола» та запропонувати споживачеві зовсім новий нестандартний спосіб реклами, а саме — цікаву історію, вплетену в сюжетну лінію фільму.

 

Результати роботи — «Чарівна Фабрика» отримала численні нагороди: «Срібного Лева» на 54-ому Канському Фестивалі Реклами у Франції; Гран-прі на Epica Awards-2006; номінацію на «Еммі» у США; ролик увійшов до рейтингу «10 найкращих рекламних роликів 2007 року»; представлений журналом Times; отримав нагороду «Глядацький вибір» в он лайн-змаганні, яке спільно проводили компанія Firebrand та американське рекламне видавництво Adweek.

 

В Україні нова маркетингова програма компанії «Кока-Кола» включає оригінальний анімаційний фільм «Чарівна Фабрика», активації у кінотеатрах шістьох найбільших містах України: Києва, Львова, Харкова, Донецька, Дніпропетровська та Одеси та місцях продажу. Окрім того, 21 січня стартує інтернет-кампанія на локальному сайті www.coca-cola.ua, що пропонуватиме різноманітні розважальні програми, заставки для коп'ютера та мобільного телефону.

 

Український глядач вперше побачив фантастичний світ «Чарівної Фабрики» ще 2007 року, коли на телеканалах демонструвалася перша частина фільму. Тепер — очікуване продовження дивних пригод. Від 1 січня 2008 року компанія «Кока-Кола Україна» запустила «тізер» про нові пригоди на «Чарівній Фабриці», а 31 січня лише один день глядачі побачать повну версію трихвилинного фільму у прайм-таймі на всіх провідних телеканалах країни.

 

В основі сюжету — пригоди мешканців «Чарівної Фабрики», котрі працюють над виробництвом чарівного напою «Кока-Кола». Це Аеросвинтуси, Цьомчики, Трударі, Кришкарі, Пінґи, Вогнеборці, Бульбаші, Летуни, Лабухи, Кокаколки та багато інших. Щоразу, як до щілини автомату опускається монета, лунає гучний сигнал, скликаючи всіх до роботи.

 

«Чарівна Фабрика» живе своїм звичним життям, аж раптом стається щось непоправне. Монета опустилась у автомат, але запас напою «Кока-Кола» — вичерпаний. Що ж робити? На щастя, знайшовся герой, що відчайдушно ринеться у сповнену труднощів дорогу і відновить процес творення напою «Кока-Кола».

 

Зазначимо, що автором перекладу українських імен жителів «Чарівної Фабрики» є відомий перекладач — Олекса Негребецький.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео