Кейс: як креативний директор Kinograf опанував дріжжі в кампаніі для бренду «Духмяна Хата»
08 Авг 2019, 07:14

Кейс: як креативний директор Kinograf опанував дріжжі в кампаніі для бренду «Духмяна Хата»

Кажуть, що на живих дріжджах випікають лише бабусі. В Kinograf довели, що живі дріжджі – це і не лячно, і не складно. Адже, якщо навіть звичайний тато і за сумісництвом креативний директор Олег Киселиця зміг напекти пасочок, то вийде у кожного!

Кампанія була реалізована для бренду «Духмяна Хата»  перед Святим Воскресінням. Завдячуючи незвичайному контенту, дріжджі «Духмяна Хата» розліталися соцмережами, мов гарячі пиріжки!

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео