Новозеландський фонд боротьби з герпесом (NZHF) запустив сміливу кампанію під назвою «The Best Place in the World to Have Herpes», щоб подолати стигму, пов’язану з вірусом.
Ініціатива має на меті позиціонувати Нову Зеландію як світового лідера у сфері дестигматизації герпесу.
Кампанія фокусується на найбільш шкідливому впливі вірусу: соціальній стигмі, яку він несе. Оральний або генітальний герпес вражає до 80% новозеландців у певний момент їхнього життя, проте сором, пов’язаний з цим захворюванням, може призвести до серйозних психологічних проблем. Дослідження показує, що майже 30% людей з діагнозом «герпес» страждали від депресії або суїцидальних думок.
В основі кампанії лежить серія веселих та інформативних відеороликів за участю відомих новозеландців, які використовують гумор для спрощення складної інформації, допомагаючи розвіяти міфи та хибні уявлення про герпес.
Кампанія також включає в себе таблицю лідерів Індексу стигми щодо герпесу, щоб заохотити залучення громадськості. Долучаючись до кампанії онлайн і переглядаючи освітні відео, учасники допомагають знизити рівень стигми і підняти Нову Зеландію вище в глобальному рейтингу. Наразі Нова Зеландія посідає 8-ме місце, але кінцева мета — стати найприйнятнішим місцем у світі для людей, які живуть з герпесом.