Зіткнувшись з проблемою безквиткових поїздок, Мумбайська залізниця вирішила зробити ставку на удачу.
Замість того, щоб збільшувати штрафи, кампанія «Lucky Yatra», розроблена агентством FCB India, перетворює кожен дійсний залізничний квиток на справжній лотерейний білет, з грошовою винагородою, яку можна виграти щодня.
Щодня понад 7,5 мільйонів людей користуються місцевими поїздами в Мумбаї. Серед них зростає кількість пасажирів-«зайців», які спричиняють значні втрати доходів залізничної мережі. Замість того, щоб змушувати людей відчувати себе винними, «Lucky Yatra» вирішила винагороджувати хорошу поведінку: відтепер кожен дійсний квиток на поїзд матиме унікальний номер, що дозволяє власнику брати участь у щоденній лотереї з грошовими призами на кону.
Результат: 10 000 рупій, які можна виграти щодня за виграшний квиток, та 50 000 рупій, які можна виграти щотижня за виграшний квиток.
Стратегія базується на простому спостереженні: Індія захоплюється азартними іграми, щороку витрачаючи понад 28 мільярдів доларів на лотерейні білети. Використовуючи цей популярний механізм, залізниця пропонує позитивний стимул, коли кожен пасажир стає потенційним гравцем за умови, що він має дійсний квиток.
Щоб поширити інформацію про цю ініціативу, кампанія була посилена завдяки партнерству з Radio Mirchi, однією з найпопулярніших радіостанцій країни.