23 Янв 2009, 12:53

ІТК проведе прес-курси «Цифрологія»

3 лютого 2008 року стартують прес-курси "Цифрологія" Індустріальний телевізійний комітет проведе серiю семiнарiв для ЗМІ стосовно цифрового телебачення

ІТК проведе прес-курси «Цифрологія»

Київ,  23 січня 2009 року, починаючи з 3 лютого цього року Індустріальний  телевізійний комітет планує провести серію прес-курсів «Цифрологія» на тему впровадження цифрового телебачення для зацікавлених ЗМІ.
Метою таких курсів є ознайомлення журналістів з основними поняттями та принципами впровадження цифрового мовлення, його специфікою в Україні, шляхом використання досвіду інших країн та залучення до участі в прес-курсах провідних вітчизняних фахівців з впровадження «цифри».   

«Ми просто хочемо підготувати журналістів, які будуть розуміти абсолютно все в темі цифрового телебачення. Думаю, потреба в цьому вже є.» — зазначив Денис Гурський, координатор Цифрового комітету ІТК.

Курс складається з трьох 60 хвилинних блокiв:
—    Цифрова Iсторiя: від початку цифрового телебачення до українських реалій сьогодні
—    Професiйна Україна Сьогоднi: проблеми ТБ галузі та варіанти рішень
—  Тренди 2009: світові досягнення у ЦТБ та можливість їх застосування в Україні

Курси проходитимуть 3, 10 та 17 лютого у конференц-залi IТК  
Все про цифрове мовлення в Україні знаходиться тут на сайті щорiчного мiжнародного форуму “Цифрове мовлення в Українi” — dtvforum.org.ua та на Блозі: 8mhz.blogspot.com

Попередня реєстрація є обов’язковою. Зареєструватись можна, написавши листа на адресу: pr@itk.org.ua до 31 січня 2009 року.

Індустріальний телевізійний комітет (ІТК) – це галузева асоціація, що представляє інтереси телевізійного ринку України. ІТК об’єднує найбільш рейтингові телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, Мегаспорт. Разом це більше 75,3% національної глядацької уваги (за даними піплметричної панелі GfK-Ukraine за підсумками 2008 року).

Крім того, членами асоціації  є  рекламні агенції Publicis Groupe Media (раніше DMD&B/Starcom MediaVest Group), Provid/BBDO, Іnіtіatіve medіa та FCB MA, а також великі рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble та Gillette в Україні.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео