19 Янв 2009, 13:22

«Інтер-реклама» оголосила базові умови розміщення реклами у 2009 році

Сейлз-хауси групи «Інтер» довели до відома найбільших рекламних агенцій, що переходять на нову систему продажу, і розіслали відповідний шаблон шопінг-листа на період з 01.02.2009

«Інтер-реклама» оголосила базові умови розміщення реклами у 2009 році

Сейлз-хауси групи «Інтер» довели до відома найбільших рекламних агенцій, що переходять на нову систему продажу, і розіслали відповідний шаблон шопінг-листа на період з 01.02.2009 року для більшості каналів, які вони обслуговують (окрім ТОНІСа та «Первого канала. Всемирная сеть»).  
 
Відповідно до цього шаблону, базова вартість пункту рейтингу становитиме $420,57, курс – 5,05, загальна базова знижка – 69,40%, можливість користуватися непріоритетним типом розміщення надається клієнтам із бюджетом понад 20 млн грн.
 
«Умови відрізняються від минулорічних більшою прозорістю. Існує певна дисконтна шкала, головний критерій – розмір бюджету. Купуєте на 100 грн – отримуєте знижку 2%, купуєте на 150 грн – отримуєте 3%», — коротко прокоментував нові умови генеральний директор «Відмінної реклами» Олег Павленко.
 
На питання про термін дії цих умов пан Павленко сказав, що шопінг-лист дійсний з 1 лютого, проте до якої дати — сказати не можна. На питання «Чи означає оголошення шоп-листа, що група досягла порозуміння з партнерами?» він зазначив, що «порозуміння – поняття відносне».
 
Із документом можна ознайомитися тут. Примітка: деякі рядки зсунуті у вихідному варіанті.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео