Вместе с академией GEMS Wellington Academy в ОАЭ мебельный бренд устроил эксперимент, чтобы увеличить осведомленность о Международном дне противодействия буллингу, который отмечался 4 мая. В академию принесли два растения, записав для них разные сообщения. Одно растение хвалили, другое унижали. Через некоторое время участники эксперимента заметили эффект слов.
Новое видео
16 Май 2022
- Правду про війну в Україні відтепер можна дізнаватись на 74 мовах
- Marvel представляє нових героїв-трансгендерів
- Мамо, я в шапці: вдягаємо домашніх улюбленців у рожеву шапку разом із MMR
- Всеукраїнський флешмоб від брендів: добірка лого у шапці
- «Антизомбі» та «Гражданская оборона» зібрали понад 100 млн переглядів в YouTube
- McDonald’s повністю виходить з російського ринку
- Лекція Олени Дерев’янко в рамках проєкту MMR EDU: 20 ключових думок
- Київ одягається в сміливість: у місті з’являються патріотичні банери