28 Апр 2021, 09:58

ГО Агенти крові оголосили конкурс постерів до Всесвітнього дня донора

Конкурс постерів Artdonation – це спосіб привернути більше уваги до теми донорства та вирішити такі проблеми, як необізнаність про Всесвітній день донора та упереджене сприйняття шляхетного вчинку донорів. 

Процедура донації справді не дуже естетична і не всім подобається реалістичний вид крові. Тож волонтери запрошують охочих розказати про донорство мовою візуальних метафор та ілюстрації. Саме таким і є головне завдання конкурсу: створити постери застосовуючи виразні метафори, асоціації, образи, щоб показати важливість, сміливість та красу, що ховається за страшною голкою. Конкурс триватиме з 26 квітня до 25 травня, а переможців оголосять напередодні Дня донора.

“Постери завжди були одним із дієвих інструментів змін у с суспільстві. З першого Artdonation ми були впевнені, що потрібно продовжувати та розвивати проект. Візуальна мова — універсальна, відгукується кожному, легко запам’ятовується та залишається в серці. На жаль, ми в Агентах не володіємо цією мовою, тож покликали на допомогу сильне українське творче коммюніті” Олена Балбек, засновниця Агентів крові.

«За останні 100 років саме волонтерські ініціативи були в основі головних змін у суспільстві. Часто – соціальний постер, метафоричне відображення проблематики, стає ефективним інструментом таких змін, тож мені цікаво взяти участь у Конкурсі.» – Олександр Тодорчук, засновник Gres Todorchuk та UAnimals

«Мені подобається все, що роблять Агенти крові, тож я одразу ж погодилась взяти участь у конкурсі. Не можу дочекатись, аби побачити роботи учасників.» Дана Павличко, керівниця в ОСНОВИ

Вимоги до конкурсної роботи:

– На ілюстрації обов’язково має бути текст «14 червня» та «Всесвітній день донора».

– У роботі не має бути спекуляції на емоціях та пропаганди насилля, дискримінації у будь-якій формі.

– Зміст постеру учасник обирає самостійно, втім можна обрати одну із тематик, запропонованих організатором: «Донорство – це свято життя», «Донорство – це проживати більше, ніж одне життя», «З краплі крові – море однодумців», «Донорство – робити добро, тому що можеш», «Ділитись кров’ю – дбати про себе!», «В донорстві крові немає чужих», «Кров не червона, кров – чарівна», «Безпечна кров рятує життя».

Для участі у конкурсі роботу необхідно подати через сайт до 25 травня 2021 (включно).

Переможців обиратимуть професіонали: арт-директори, спеціалісти соціальних проектів та дизайнери.

Склад журі наступний: Сергій Майдуков – один із найвідоміших ілюстраторів України, Дана Павличко – керівниця в ОСНОВИ, Сергій Вовк – Співзасновник та Chief Creative Officer приватного освітнього закладу нового формату Kyiv Academy of Media Arts (KAMA), Антон Іванов та Наташа Іванова – засновники агенції CREVV, Олександр Тодорчук – засновник Gres Todorchuk та UAnimals, Саша Биченко – дизайнер візуальних комунікацій, арт-директор Numo Team, художник. 

Переможці отримають такі призи:

1 місце – Графічний планшет WACOM Intuos Pro L

2 місце – Гарнітура BOSE QuietComfort Earbuds Black

3 місце – «Міні-бібліотека» від видавництва ОСНОВИ

Роботи переможців стануть символами Всеукраїнського дня донора-2021 та будуть включені до виставки, яка відбуватиметься в рамках святкувань.

Партнери конкурсу – призовий фонд започаткували Фокстрот та видавництво Osnovy Publishing, креативний партнер – Angry.agency, інформаційний партнер — Pictoric, Vector.media, партнер виставки – SILPO.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео