Новый формат будет поддерживать 5 изображений и ссылок, которые будут прокручиваться по горизонтали. Этот формат будет доступен как для рекламы установки приложений, так и для вовлекающих объявлений. По данным Facebook, ссылка в не-мобильной карусели приводит к снижению стоимости конверсии на 30-50%, а также на 20-30% — по сравнению с рекламой, состоящей из одного изображения.
Новое видео
19 Авг 2022
- Favbet Foundation перепрофілював свою діяльність для допомоги ЗСУ та постраждалим від війни
- Том Гіддлстон та Big Zuu показали різноманітність кар’єрних шляхів у кіноіндустрії
- Реклама букмекерської компанії розповіла лав сторі футбольного судді та гравця
- «Сільпо» запустив челендж у соціальних мережах
- А що це за QR-код? COMFY запустив кампанію на честь свого дня народження
- Малюнок 8-річної українки став обкладинкою пісні EPOLETS та Люка Прітчарда з гурту The Kooks
- Кендрік Ламар навчає фінансової грамотності у рекламі платіжного сервісу
- Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ