23 Фев 2022, 12:42

Facebook Reels тепер доступні у 150 країнах світу

Після того, як Instagram рішуче почав перетворюватися на платформу для обміну відео, не секретом стало те, що інші соціальні мережі теж повинні були зробити щось, щоб конкурувати з TikTok.

Reels вперше були запущені у Instagram, а у вересні минулого року почали поширюватись і на користувачів Facebook у США. Ці короткі відеоролики з акцентом на використання популярних аудіокліпів, мабуть, суперечать аналогічній концепції відео TikTok.

Facebook Reels також матиме такі функції, як використання трендових аудіокліпів, фільтри доповненої реальності та інструменти редагування, такі як регулювання швидкості та об’єднання кліпів для формування більш довгого відео.

Відтепер понад 150 країн по всьому світу побачать, що Reels додані до Facebook у їхньому регіоні, і Meta також готує грошові стимули для заохочення використання цієї функції.

За словами фірми, вона тестує більше типів реклами в Reels, які в даний час містять її менше, ніж в сторіс і стрічці новин, а також нову програму, яка буде платити креаторам залежно від кількості переглядів їх роликів.

Також є нова функція чайових у вигляді зірок. Шанувальники можуть давати чайові креаторам, і креатори отримають один цент з кожної зірки від Meta.

Креатори Instagram також можуть рекомендувати свої ролики аудиторії на Facebook, оскільки вони належать до однієї і тієї ж материнської компанії.

TechCrunch повідомляє, що у звіті Meta про доходи за четвертий квартал 2021 року компанія назвала Reels «найшвидшим зростаючим форматом контенту на сьогоднішній день», рекламуючи його як найбільшу область зростання в Instagram. Тому не дивно, що Facebook теж запроваджує цю функцію.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео