Им стало агентство DIEVO, которое в прошлом году было основано Иваном Кучеренко под крылом NOSTRA Communications. Напомним, креативными партнерами выступили Banda и Republique, которые выиграли конкурс по созданию логотипа и айдентики песенного конкурса. А одним из спонсоров стал Carlsberg Ukraine. Ранее в команде по подготовке Евровидения разразился скандал и часть сотрудников Национальной общественной телерадиокомпании Украины покинула проект.
Новое видео
24 Июн 2022
- Instagram тестує функцію підтвердження віку за допомогою селфі
- Мерилін Монро одягла модні бренди для фотосесії в журналі
- Рекламний ролик Samsung створили в стилі серіалу «Дивні дива»
- Драко Малфой перейшов на сторону добра і підтримав UAnimals
- Роботи українських криптомитців представили на Таймс-сквер у Нью-Йорку
- Всеукраїнський флешмоб від брендів: добірка логотипів в стилі ЄС
- Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay відчиняються у Києві
- У Канаді запустили кампанію проти поширення матеріалів про сексуальне насильство