09 Ноя 2020, 11:48

Добірка новин із світу SMM від NGN.agency за жовтень

Що ж нового у SMM відбулося у жовтні. В NGN.agency пильно слідкують за трендами, тож підготували корисний дайджест.

  • Ну перш за все, Facebook повертає хронологічну стрічку. Користувачі самі зможуть вибрати той режим стрічки новин, який їх влаштовує: звичайна, куди потрапляють всі цікаві пости; «вибрана», де можна вибрати ті джерела, які вам цікаві, і стрічка новин буде сформована з них та «недавня» — пости від людей і сторінок в хронологічному порядку.
  • Facebook тестує нову опцію «Сусіди». Користувачі можуть дозволити FB вибрати певне місцезнаходження для відображення повідомлень, груп, товарів і багато чого іншого від інших людей у   вашому районі. Якщо Facebook викотить цю функцію, то вона дозволить платформі удосконалювати гіперлокальний таргетинг і збирати більше даних про користувачів.
  • В архіві Instagram з’явилась карта та календар ваших історій за останні три роки. Агенція бачить в цій новенькій функції круту можливість для різноманітних ностальгічних конкурсних механік, наприклад. Та і приємно прогорнути круті миті життя.
  • Instagram запускає шопінг в IGTV. Все більше можливостей для бізнесу з’являється у соцмережах. І якщо вас досі там немає, то ви ще той динозавр. 
  • Netflix перестав пропонувати свою 30-денну безкоштовну пробну версію.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео