Літо закінчилося і хоч воно було зі складностями, гарні новини все ж таки є. NGN.agencyпідготували гарячий дайджест серпня з добрими новинами зі світу SMM.
- Ну звичайно ж, нові шрифти в Instagram Stories. Окрім цього, можна обирати ще й нові фонові ефекти для виділення тексту.
- YouTube опублікував найпопулярніші запити за час пандемії. Серед ключових тенденцій YouTube виділяє зростання контенту для домашніх тренувань, музейних екскурсій, масок, приготування хліба в домашніх умовах і т.д.
- Витрати на рекламу для мобільних пристроїв зросли на 71%. Рекламодавці збільшили свої витрати на mobile в порівнянні з попереднім роком на 20%. Стрибок мобільної реклами з самого початку пандемії відображає збільшення використання мобільних пристроїв серед споживачів, які частіше користуються своїми смартфонами, перебуваючи вдома.
- Creator Studio працює над поліпшенням функціоналу. Наприклад, зараз тестують можливість тегнути людину на відео в Instagram. Круто, що Facebook робить внутрішні зручні інструменти, тепер не потрібно шукати якісь сторонні сервіси.
- Facebook видалить більше 1000 варіантів таргетингу, які рідко використовуються (бо дублюють один одного або занадто детальні). За словами компанії, це може спростити вибір таргетингу, але не вплине на рекламодавців. Ну що ж, побачимо.
- NGN.agency запустили свій власний Telegram канал: тут публікується інформація про тренди SMM та Digital.