Для Телеграму створили пост-карантинні стікери з коровою Карантінкою
13 Май 2020, 17:11

Для Телеграму створили пост-карантинні стікери з коровою Карантінкою

Агенція креативних людей WOOO створила стікерпак, щоб розбавити похмуре і сіре повітря, що залишив після себе вірус. 

Агенція розробила веселі стікери для телеграму, де головною героїнею стала корова Карантінка, яка потішить своїм сленгом та емоціями.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость