30 Июн 2020, 14:46

Для «Моршинської» створили ролик без слів

Герої нової відеороботи бренду «Моршинська» займаються спортом,  кохають, поспішають, дрифтують, танцюють, позують – та неодмінно зупиняються на мить, аби дати собі можливість відновитись та прожити цей момент наповнено.

«Для нашої команди кожна рекламна кампанія – це новий виклик, можливість розповісти про користь природної води та подивитись на один і той самий продукт під новим кутом, шанс загітувати ще більше українців слідкувати за власним тілом та його гідробалансом.

Сьогодні в нас є багато приводів говорити, що природа відновлюється. Та, часом, ми забуваємо, що наше тіло – частина природи і в ньому теж є ця магічна сила. В новій кампанії ми розкриваємо саме цю особливу щоденну властивість тіла», – розповідає про креативну роботу директор з маркетингу ІDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

«Вода — джерело природної сили, а добова норма „Моршинської“ в півтора літри — одна з найважливіших умов відновлення твого тіла. Поки світ наввипередки біжить із часом, а дрібниці зводяться в абсолют, насправді глибинні процеси відбуваються там, де існує гармонія з собою та оточуючим світом. Там, де є місце тиші і ковтку води, який створила сама природа».

Кожна людина – ідеальна в своїй неповторності. Властивості людського тіла – довершені в своїй простоті та виваженості. Дихати на повні груди, мандрувати в глибини власної природи, творити, кохати та відновлювати своє тіло, аби насолоджуватися життям щомиті.

Креативна концепція комунікації була розроблена рекламним агентством Fedoriv, а продакшен реалізувала компанія Esse Production House.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео