Для десертів «Жако» зробли «легке» позиціонування
18 Янв 2021, 09:50

Для десертів «Жако» зробли «легке» позиціонування

BBDO Ukraine та Перша зефірна фабрика «Жако» оновили упаковки лінійки десертів і навчили їх літати. 

Изображение выглядит как текст

Автоматически созданное описание

Коли у BBDO Ukraine скуштували десерти «Жако», всім одразу стало зрозуміло: це найлегші десерти у світі. За смаком, текстурою, відчуттям. Тому і нове позиціонування для Першої зефірної фабрики зробили таким же легким. Проте упаковка десертів була далекою від відчуття легкості й новому позиціонуванню не зовсім відповідала.

Перед агентством постало амбітне завдання: змусити упаковки десертів “Жако” — злетіти. Стати легшими. Але потрібно було зберегти впізнаваність так, аби здалека упаковка виглядала так само, проте під час розглядання були помітні відмінності.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Изображение выглядит как текст

Автоматически созданное описание

На упаковках легкість обіграли такими ж легкими сюжетами: коли вітер плутає волосся, коли розганяєшся на гойдалках щосили, коли в небі виблискує повітряний змій. І доповнили їх новими патернами, в основі яких зобразили форму продукту. А щоб людина серцем знала, що це упаковка улюбленого десерту “Жако”, залишили розташування блоків на колишніх місцях. 

Изображение выглядит как текст

Автоматически созданное описание
Изображение выглядит как текст

Автоматически созданное описание

Расскажите друзьям про новость

Новое видео