Цок-цок. Грайлива великодня комунікація для «Сільпо»
19 Апр 2020, 17:28

Цок-цок. Грайлива великодня комунікація для «Сільпо»

Так, цього року Великодню не пощастило з часом, але «Сільпо» та R Agency вирішили, що це не привід падати духом. Навпаки — це привід трохи змінити імідж свята, зробити його сучаснішим, веселішим та підняти людям настрій.

Замість звичного урочистого тону — грайливий, замість традиційних образів — крейзі яєчки, замість нікому не потрібних флаєрів на касі — круті каталоги з наклейками всередині, стікерпак у телеграмі та купа іншої краси.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
Расскажите друзьям про новость