MMR продолжает рассказывать читателям о том, какими книгами стоит пополнить свою маркетинг и PR библиотеку. В этот раз в рамках рубрики о полезных книгах совместно с интернет-магазином Yakaboo.ua делимся ознакомительным фрагментом книги Патрика Кинга «Стратегии и тактики общения». Американский эксперт в области коммуникаций свел 18 простых советов о том, найти общий язык с любым человеком, а также научиться спорить и защищаться от «грязных» приемов. Книгу выпустило издательство «#Книголав».
Маруся Маруженко
MMR-geek
Ad hominem — це напад, головна мета якого — поцілити тебе особисто, і він аж ніяк не стосується теми обговорення. Людина, яка послуговується таким прийомом, сподівається відволікти увагу від того, що їй бракує знань про предмет обговорення, за рахунок емоційного подразника.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.