Чорноп’ятничний качкопад — рекламна кампанія для АГРОМАТ
18 Дек 2019, 10:16

Чорноп’ятничний качкопад — рекламна кампанія для АГРОМАТ

В процесі пошуку ідеї креативне агентство mirrolab зрозуміло, що може обіграти символ, який нагадуватиме про АГРОМАТ — жовта качечка. Бо жовте каченя — це про купання у ванній, де є і плитка, і сантехніка. АГРОМАТ дарував до 70% знижок на свої товари, а це ж неймовірно багато — це ціновий обвал. З цього всього з’явилася ідея — качкопад, це як цінопад, тільки качкопад. 

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ідею розвинули не лише в зовнішній рекламі, вона перейшла на цінники та навіть чорна качка оселилася в магазинах. 

Повний кейс можна переглянути тут. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео