07 Июн 2007, 09:33

Чистий збиток Rambler Media в 2006 р. по МСФP склав 3,035 млн дол

Чистий збиток Rambler Media в 2006 р. по МСФP склав 3,035 млн дол

Чистий збиток Rambler Media Limited в 2006 р. за міжнародними стандартами фінансової звітності (МСФP) склав 3,035 млн дол. проти збитку в 4,36 млн дол. в 2005 р. Про це повідомляється в документах компанії.

Консолідована виручка компанії в минулому році виросла на 64,5% — до 30,6 млн дол. Показник EBITDA склав в 2006 р. 1,62 млн дол., що на 10% вище, ніж в 2005 р.

У 2006 р. число унікальних користувачів Rambler.ru виросло на 25% — до 24,4 млн людей.

Виручка від послуг інтернет-порталу Rambler.ru у 2006 р. склала 28,3 млн дол., що на 91% вище, ніж в 2005 р.

Rambler Media — інтегрована медійна компанія, що надає інтернет- і мобільні послуги російськомовної аудиторії у всьому світі. У групу компаній Rambler Media входять інтернет-портал і пошукова система Rambler.ru, інформаційний сайт Lenta.ru, інтернет-провайдер "Rambler Телеком", рекламне агентство Index20 і група компаній мобільних технологій і контента Rambler Mobile.

На початку червня 2005 р. Rambler Media провела на Лондонській фондовій біржі IPO, в ході якого продала інвесторам близько 30% своїх акцій за 40 млн дол. В ході первинного розміщення компанія привернула 26 млн дол. і зараз оперує саме цією сумою для здійснення операцій і ведення власної діяльності. У жовтні 2006 р. компанія PM Invest Company Limited (PM), яка є частиною медіахолдингу "Проф-медіа", придбала 48,8% звичайних акцій Rambler Media. Також PM Invest Company Limited (PM) викупила 6% акцій Rambler Media у Endicott Holdings Limited. За підсумками операції компанії належить 8 млн 398 тис. 482 акції (близько 55%) Rambler Media. Крім того, Rambler Media продала Rambler TV компанію Osgora Productions Limited, 100-процентному підрозділу медіахолдингу "Проф-медіа", за 23 млн дол.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео