Чемпіонат Європи з футболу в TikTok. Хто з брендів вже у грі?
12 Апр 2021, 12:55

Чемпіонат Європи з футболу в TikTok. Хто з брендів вже у грі?

До Чемпіонату Європи з футболу UEFA EURO 2020 (мав пройти у червні-липні 2020 року, але через пандемію COVID-19 пройде з 11 червня по 11 липня 2021 року — Прим.ред.) залишилось кілька місяців, і все більше брендів включають цей важливий інформаційний привід до своїх комунікаційних стратегій. Як бренди використовують масштабну футбольну подію та на яких платформах очікувати інтеграцій?

Оскільки TikTok — популярна соціальна мережа з найшвидшим темпом росту у світі (за офіційною статистикою TikTok на січень 2021 року всього на платформі вже зареєстровано 689 млн користувачів, а в Україні це близько 7.5 млн), бренди активно використовують її для комунікації зі своєю аудиторією. Крім того TikTok підтримав Лігу Чемпіонів і став її офіційним спонсором.

Поговоримо про кращі комунікації брендів на футбольну тематику у TikTok.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Масштабність події та перехід футбольних фанатів з офлайну в онлайн

Раніше Ліга Чемпіонів — шоу грандіозного масштабу. Цілодобові народні гуляння в містах, що приймають чемпіонат, вщент набиті паби з трансляціями і зони для вболівальників на відкритому повітрі.  

Але в 2020 році все змінилось. На жаль, пандемія, що вплинула на весь світ, не обійшла стороною і футбол. Фанати не мають можливості супроводжувати команди в інші країни. Паби приймають 50% відвідувачів, знову ж за умови відсутності локдауну.

Але навіть в таких умовах вболівальники не втратили своєї жаги до футбольних подій, і хочуть продовжувати відчувати їх масштабність. 

Якщо говорити про покоління «Зетів», то вони цікавляться спортом і футболом, але все менше часу проводять за грою самі. Вони не так затято розуміються на футболі,  як молодь роками раніше. Всі найцікавіші моменти матчу вони воліють переглянути у соцмережах — підбірках, підготовлених для них лідерами думок. Футбол для них —  просто свято, подія, привід зібратися разом і весело провести час. Так, платформа TikTok просто ідеально підходить для цього. Там можна святкувати, веселитися, заряджатися позитивом та челенджити один одного на підтримку улюбленої команди. 

Бренди у TikTok вже зараз пропонують користувачам долучитися до челленджів на футбольну тематику,  а також створюють брендований відеоконтент у вигляді демонстрації фрагментів гри, гравців на футбольному полі.

Челенджі 

#PepsiChallenge

Запущений в 2021 році в Туреччині Tiktok челлендж набирає обертів.

https://youtu.be/aFpidNUNoU4

Pepsi дає можливість продемонструвати свої футбольні навички завдяки таким зіркам футболу, як Мессі, Погба, Ван де Санден та Санчо. Все, що необхідно для того, щоб взяті участь — банка Пепсі, м’яч та трошки креативності, щоб показати власні трюки поруч із гравцями в «дуеті».

Так, всього лише за кілька місяців челлендж набрав 2.3B переглядів за хештегом. 

#cocacolachallenge

Бренд Coca Cola пропонує користувачам платформи долучились до цікавого челленджу: потрапити у відкриту пляшку Коли цукеркою Ментос

Кількість переглядів челенджу — 359М.

#MagicBoots

Nike зі своїм челленджем #magicboots пропонує уявити себе на хвилинку супергероєм за допомогою бутсів бренду. Надихаючись спортивними навичками амбасадорів — відомих футболістів — надягти бутси і продемонструвати суперздібності на кшталт надшвидкості або точності. 

В результаті челендж переглянули 1.1B користувачів. 

#вдохновляюсьEURO2020

Сам TikTok теж запускає челленж і  пропонує користувачам придумати свої шедеври ЄВРО під хештегом #вдохновляюсьEURO2020, використовувати хітові динамічні треки, знімаючи власний контент, присвячений UEFA EURO 2020 а найкреативніші відео потраплять в ефір на МАТЧ ТВ.

Всього за кілька місяців челлендж набрав більше 35 мільйонів переглядів.

Брендовані відео 

Бренд Puma створив відео з фрагментами веселої гри з м’ячем і пропонує відмітити у коментарях тих, кого користувачі змогли б перемогти у цій грі.

В результаті відео отримало понад 49 тис. переглядів, а більше 8000 користувачів поставили відмітки «подобається».

Проаналізувавши основні рекламні ТікТок-комунікації брендів на футбольну тематику, ми бачимо, що їх поки що не значна кількість, але вони вже мають хороші показники, як по охопленню, так і по залученню аудиторії. А оскільки масштабна футбольна подія UEFA EURO 2020 все ближче, то брендам дуже важливо не проґавити правильний момент для інтеграції на платформу TikTok, щоб отримати від комунікації максимальний ефект.

Кавер: Unsplash

Расскажите друзьям про новость