Канадское агентство Rethink провело остроумную кампанию для инициативной группы Arrive Alive в студенческих городках Онтарио. Студентам вручили бесплатные упаковки с сухим завтраком Arrowhead Mills с небольшим сюрпризом внутри. Там оказались игрушечные машинки со следами от автомобильных аварий, наглядно демонстрирующие последствия от вождения в нетрезвом виде. Акция была приурочена к утру, так как для полного исчезновения содержимого алкоголя из крови может понадобиться 12 часов.
Новое видео
18 Авг 2022
- TikTok почав боротися із політичною дезінформацією напередодні виборів
- VARUS випустив серію хлібобулочних виробів за традиційними рецептами країн світу
- FAVBET Tech – новий гравець IТ Ukraine Association PARTNER
- Останні гроші, негатив, ефект страуса: як вижити маркетологам
- 54% обирає вартість продукту, а не його стійкість: парадокс покоління зумерів
- Зірка серіалу «Дивні дива» запустила гарячу лінію для підтримки шопоголіків
- «Видихай — швидше Вчасно обирай!»: нова кампанія від цифрового сервісу для бізнесу Вчасно PARTNER
- Орки попросили не називати росіян орками у новому ролику UAnimals