15 Май 2008, 13:11

АЗРУ озвучила своє бачення демонтажу білбордів

Передвиборча «гарячка» торкнулась і галузі зовнішньої реклами. Міські чиновники почали активно «наїжджати» на операторів рекламного ринку Києва

АЗРУ озвучила своє бачення демонтажу білбордів

Передвиборча «гарячка» торкнулась і галузі зовнішньої реклами. Міські чиновники, які не менше інших учасників політичних баталій полюбляють користуватись послугами зовнішньої реклами, почали активно «наїжджати» на операторів рекламного ринку Києва.

 

Для початку, особисто навчились демонтувати конструкції. Адже саме про це поспішила повідомити прес-служба КМДА 7 травня («У ці хвилини відбувається знесення незаконно встановленої рекламної конструкції на Набережному шосе, 25», газета Хрещатик). Що ж, бажання, без перебільшення, «власними силами» побороти окремі прояви порушень закону у окремо взятій галузі підприємництва є похвальним фактом.

 

Процес сподобався, і, для того, очевидно, щоб розтягнути задоволення, міські очільники оголосили поза законом вже 10% всіх об'єктів зовнішньої реклами міста. Власне, і до подібних повідомлень рекламісти вже звикли. Скільки було вже таких «викриттів» за останні 2 роки? Чому 10 відсотків, а не 30 чи 35, як заявлялось раніше?

 

Учасники ринку, які вже зрозуміли «цінність» відкритого діалогу між владою та бізнесом воліють не задавати подібних зустрічних питань. Як, власне, вже втомилась питати рекламна громадськість, чому тисячами в обхід процедури видаються нові дозволи окремим, «обраним» фірмам-одноденкам, чи входять у перелік незаконних конструкції, встановлені цими ж операторами за останні два роки, і з яких весь цей час не сплачуються в бюджет такі необхідні місту кошти через те, що робочі органи міської влади просто не в стані контролювати процес розвитку ринку?

 

Аналіз заяв можновладців, між іншим, дає привід і для інших запитань (риторичних?). За словами Дениса Басса, «Список компаний, выставивших незаконные плоскости, уже составлен. Компании, попавшие в черный список, больше не получат разрешение на размещение наружной рекламы…» (газета «Ділова столиця», 13 травня 2008 р.). Отже, практика «чорних списків» процвітає?

 

Яким же нормативно-правовим документом передбачене визначення «недобросовісних» компаній, яким віднині буде заборонено займатись рекламною діяльністю в Києві? Скільки незаконних конструкцій треба «виставити», щоб мати честь опинитись в подібному списку? Невже вся галузь гуртом протягом року приймала Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Києві для того, щоб чиновники тут же забули про нього і взяли на себе виключні повноваження по прийняттю подібних рішень? Нарешті, так чи потраплять до цього списку компанії, назви яких не знає хіба лінивий, що створені самими чиновниками та руйнують конкурентне середовище на ринку і архітектурний вигляд міста протягом останнього року?

 

Але задавати ці питання ніхто не збирається. Тому що відповідати на них буде просто нікому. В Києві вибори, і всі «на фронті» — будують дороги, ремонтують дитячі майданчики і зносять незаконні рекламні конструкції.

 

Інформація Асоціації зовнішньої реклами України

Расскажите друзьям про новость

Новое видео