Як занурити користувачів у промо за допомогою AR-інструменту в Facebook
26 Июн 2018, 10:09

Як занурити користувачів у промо за допомогою AR-інструменту в Facebook

Назар Гриник, CEO LEAD9, про створення відеомему для літньої кампанії

Автор материала

Спочатку літа агенція мобільного маркетингу LEAD9 почала реалізовувати нову акцію «Літо з Coca-Cola». Так, починаючи з 4 червня і по 29 липня, компанія Coca Cola влаштовує щоденний розіграш туристичної путівки. Механіка для українців звична: знайти код під кришкою продукції бренду, зареєструватися на спеціально створеного сайті і вказати знайдений код. Всі учасники акції отримують посилання на створення персонального «відеоефекту» із застосуванням доповненої реальності, використовуючи месенджер Facebook. Відеомем «занурює» користувачів в літню тематику — кожен учасник виявляється в джунглях, стрибає в прохолодну воду водоспаду, набирає в рот повітря, щоб не захлинутися, а після успішно спливає на поверхню. Ми попросили Назара Гриника, CEO LEAD9, більше розказати про активність та AR як для маркетологів. 

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Клієнт попросив для літньої промо-акції розробити електронний подарунок, який можна буде вручити кожному учаснику.

Ми давно пропагуємо тему електронних подарунків, оскільки вони набагато простіші логістично, відповідно дешевші по доставці і часто більш бажані для споживача. Учаснику цікавіше отримати, наприклад, поповнення мобільного рахунку відразу на свій смартфон, аніж йти кудись, стояти в черзі, щоб дістати кепку, брелок чи ручку 🙂

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Отже, Клієнт (ТОВ «Кока-Кола-Україна Лімітед»), розуміючи це також, запропонував спочатку розробити стікери для Вайбера. Але коли ми уточнили ціну на їх розміщення в цьому мессенджері і співставили це з wow-ефектом і складністю роботи, то вирішили шукати альтернативу. 

LEAD9 давно слідкує за технологічними новинками і цього року в тренді AR — доповнена реальність. Ця технологія не нова, їй вже добрих 30 років, але в маркетинг вона прийшла відносно недавно з бурхливим розвитком потужних смартфонів. Так от, ще у 2012 році ми зробили пілотне промо для Tuborg з використанням AR на базі мобільного додатку Layar. І з того часу постійно використовували цей інструмент, наприклад, для власних промо-кампаній. І от кілька років тому американська соц-мережа Snapchat почала активно просувати фото та відео-фільтри на базі AR. Потім вони відкрили API для розробників, щоб ті могли робити свої lenses — так вони їх називають. Для брендів розміщення фільтрів у Snapchat коштує гроші. Причому немалі — від кількох десятків тисяч до майже мільйона доларів на день (таке було під час Superbowl у Штатах).

Facebook зараз активно конкурує зі Snapchat за молодіжну аудиторію і одним із основних батлів між цими двома соц-мережами є змагання у доповненій реальності. На початку 2017 року Facebook запустив свою платформу для розробки фото/відео-ефектів і поки що розміщення їх навіть для брендів є безкоштовним. Отже ми й вирішили попрацювати з Марком Цукербергом. І не пошкодували!

Технічно були певні виклики, але оскільки ми ще з 2012 розуміємо принципи роботи з AR та знаємо, що можна з ним робити на смартфонах, для нас це не було складно. Хоча більшість маркетологів і навіть тех.спеців в Україні досі не уявляють що таке навіть можливо 🙂 Але це не дивно, адже це дуже нова платформа і навіть у Європі таких спеціалістів дуже мало. А з компаній, ми знаємо тільки одну у Гонконзі, яка реально робить класні штуки. І поки це все 🙂

Креатив придумали на базі класного рекламного ролику. Вибрали найбільш wow-момент у його сценарії і вирішили занурити у нього учасника акції — прямо буквально:) Адже у ролику Coca-Cola Best Summer є класний момент, коли хлопець (Jay Alvarrez — Instagram celebrity) і дівчина стрибають зі скали у воду. Далі намалювали класну анімацію, 3D-модель і наклали музику з ролика. Завантажили і «пролобіювали» оперативне узгодження ефекту соц-мережею.

Все це було зроблено менше, аніж за місяць. У ефекті також є ігровий момент — вибір героя на початку і сам стрибок, який починається тільки коли ти відкриваєш рот☺

Та що я тут розказую це все? Спробуйте самі — для цього необхідно лише купити акційну Coca-Cola і зареєструвати код (лінк на ефект приходить кожному учаснику)!

Ну і на закінчення: зараз у світі бум доповненої реальності, ці ефекти з’являються як гриби. Також щомісяця практично з’являються нові технологічні можливості. Впевнений, що найближчим часом ми побачимо ще багато цікавого. Слідкуйте за моїм Facebook;) 

Автор
26 Июн 2018, 10:09
Расскажите друзьям про новость