24 Апр 2020, 17:27

Антикризовий режим: як Асоціація рекламних продакшенів України змінює роботу у 2020 році

16 українських відео-продакшенів оголосили про нові умови роботи для клієнтів на час карантину та економічної кризи.

Асоціація рекламних продакшенів України презентувала нову антикризову стратегію Асоціації, яка діятиме відсьогодні і до кінця 2020 року.

Члени Асоціації надаватимуть послуги за спеціальними cost-effective умовами у наступні місяці та розробляють нові протоколи безпеки на майданчику. Втім, окрім нових умов, змін для клієнтів буде значно більше. Зокрема:

  • Новий підхід до контенту.
    Сьогодні на інфоприводи треба реагувати швидко: ринок змінюється майже щодня, а рекламні меседжі стрімко втрачають актуальність. Натомість, росте попит на контент, який створюється у стислих умовах та «живе» протягом кількох тижнів. Але зміна термінів роботи не має відобразитись на якості, адже креатив зараз має бути ефективним як ніколи та вирішувати завдання клієнта якомога швидше. 
  • Мобільні групи.
    За перші тижні карантину продакшени-члени Асоціації вже протестували режим роботи у невеликих мобільних группах. Залучення меншої кількості людей у процес дозволяє оптимізувати витрати і вирішувати бізнес-завдання клієнтів ефективніше. 
  • Посилення безпеки. Асоціація рекламних продакшенів затвердила розробку протоколу роботи під час карантину: перелік правил, що допоможуть зробити знімальні майданчики безпечним місцем. Серед яких, наприклад, залучення на майданчик окремої людини, що слідкуватиме за санітарними нормами і дистанцією між людьми під час зйомок. А також розробку рекомендацій для відаленної роботи команд.

Ми впевнені, що незважаючи на тимчасові складнощі, здатність змінюватися — одне з ключових вмінь у сучасних креативних індустріях. Ми продовжуємо шукати нові цікаві ідеї та сподіваємося втілювати їх у життя в наших майбутніх спільних проектах. 

Новий режим роботи вже протестовано командами деяких продакшенів, що входять до Асоціації. Зокрема, таким чином був знятий проект «Просто залишайтеся вдома» для «Київстар», у якому Family Production випробували роботу у мобільних группах. Radioaktive Film під час зйомки музичного відео Lay May Head on Me для Major Lazer feat Marcus Mumford здійснили віддалену зйомку за участі більше ніж 200 виконавців у різних країнах світу.  Досвідом організації знімального процесу під час епідемії ділиться також продакшн Toy Pictures, що перевів більшість процесів на режим віддаленої роботи та закінчив проект у рекордні терміни.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео