Корпоративний стиль холдингу TECHIIA здобув міжнародну нагороду Red Dot Award 2021 у номінації Brands & Communication Design. Айдентику розробила креативна агенція sense it.
TECHIIA об’єднує більше 10 міжнародних компаній — від кіберспорту до агротехнологій та легкої промисловості. Айдентика холдингу повинна була відобразити характер та передати сенс, який закладений уже у назві — нестримна стихія, що сама визначає свій напрямок.
Через математичні формули ми перенесли пластику хвиль води у стиль. За основу взяли ефект Доплера — явище зміни частоти хвилі, яку реєструє приймач від об’єкту, що рухається. Так філософія холдингу отримала візуальну метафору: постійний рух і розвиток, генерація трендів у технологічному світі»
Олександр Тараненко
креативний директор sense it
База айдентики — сітка, що символізує хвилі від джерела. Вона може мати прогресію за вертикаллю, горизонталлю або в обох напрямках. Сітку зручно використовувати на носіях будь-якого розміру — від візиток до великих рекламних площин.
Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!
Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!
Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.
ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Кольорами фірмового стилю креативна команда обрала чорний та білий. Перший поглинає світло та символізує цікавість та потяг до знань. Другий містить у собі повний спектр усіх кольорів і показує об’єднання всіх аспектів світу. Разом вони — про єдність природи та технологій.
Ми отримали дизайн, який чітко транслює цінності і сенси TECHIIA. Він сучасний, лаконічний, зручний для адаптації під різні носії та майданчики. Red Dot — це не тільки визнання таланту команди, а й ще одна прекрасна нагорода України на креативній карті світу. Нам приємно стати таким приводом.
Іван Роговченко
Chief Design Officer холдингу TECHIIA.